کد خبر: ۵۸۳۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

برفی شدن جاده هراز و کندوان مسافران نوروزی را غافل‌گیر کرد

مرکز مدیریت راههای مازندران از آغاز بارش برف در محور های هراز و کندوان از ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
کارشناس مرکز مدیریت راه مازندران گفت: شدت بارش برف که ساعتی پیش در محور هراز و کندوان آغاز شد در حال حاضر در برخی نقاط زیاد شده و حرکت خودرو ها را نیز در این جاده ها کند کرده است.

مهدی غلامیان افزود: در محور هراز از محدود منظریه در حوزه مازندران تا مبارک آباد آبعلی در محدوده تهران بارش برف و مه غلیظ مشاهده می شود.

وی گفت: در محور کندوان نیز از دهانه شمالی تونل تا گچسر در هر ۲ حوزه استان مازندران و البرز شاهد بارش برف هستیم که در برخی مناطق مانند تونل کندوان بارش سنگین تر است.

کارشناس مرکز مدیریت راه مازندران اعلام کرد که در باقی محور های استان آسمان ابری است و در برخی مناطق نیز مه غلیظ وجود دارد.

همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی، عصر امروز و فردا بارندگی که از سمت غرب مازندران شروع شده، پدیده بارش برف در ارتفاعات را تشدید می کند اما سامانه های قوی نخواهد بود.

غلامیان افزود: در حال حاضر ترافیک در تمامی جاده های مواصلاتی مازندران به پایتخت سنگین می باشد و خواستار احتیاط بیشتر شهروندان هنگام رانندگی در این مسیر شد.

​استان مازندران دارای حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است که از این میزان حدود سه هزار کیلومترجاده اصلی استان محسوب می شود.
ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین