کد خبر: ۵۸۳۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

واکنش معاون ورزشی استقلال به شایعه اختلاف با شفر

سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت همان‌طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته است ما می‌خواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران، استقلالی جدید بسازیم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: بنده هیچ اختلافی با سرمربی تیم استقلال نداشته‌ام و هیچ کدورتی میان اینجانب و سرمربی تیم نبوده و نخواهد بود. همان‌طور که قبلاً مدیرعامل محترم باشگاه و خودم اعلام کرده بودیم اگر هم اختلافی بوده اختلاف سلیقه بوده که در خانواده بزرگ استقلال طبیعی است.

وی در ادامه افزود: آقای شفر از مربیان توانمند، بزرگ و شناخته شده در فوتبال جهان است و من با توجه به مسئولیتم در باشگاه نهایت توان خودم را برای کمک به ایشان و به اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به کار خواهم برد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: من کنار آقای شفر بوده، هستم و خواهم ماند و از هیچ کوششی برای موفقیت ایشان که موفقیت تیم و باشگاه استقلال است، دریغ نخواهم کرد.

خطیر خاطر نشان کرد: همان‌طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته است ما می‌خواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران، استقلالی جدید بسازیم که قطعاً این کار با وجود مربی صاحب‌نام و بزرگی به نام آقای شفر دور از دسترس نخواهد بود و هواداران عزیزمان بدانند که روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم آقای شفر حمایت کامل هیئت مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه و بالطبع اینجانب به عنوان عضو کوچک باشگاه را در ادامه مسیر موفقیت استقلال خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین