کد خبر: ۵۸۳۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

ترافیک پرحجم در آزادراه تهران- کرج/ رعایت فاصله طولی الزامی است

رئیس پلیس راه استان البرز از ترافیک پرحجم در آزادراه تهران- کرج خبر داد و پیش بینی کرد تا در ساعات آینده حجم ترافیک تشدید نیز شود.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا گودرزی درباره وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی به استان البرز در آخرین روز از تعطیلات نوروزی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در برخی از محورهای استان البرز گفت: بار ترافیکی در محور کرج- تهران از پل فردیس تا هشتگرد و برخی از محدوده‌های آزادراه کرج- قزوین پرحجم است؛ همین وضعیت در محور اشتهارد به ماهدشت و برخی از محدوده‌های جاده مخصوص کرج نیز مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج- تهران در ساعات آینده تشدید نیز خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی به تهران، در جاده چالوس از میدان امیرکبیر تا مازندران محدودیت داریم لذا جاده چالوس تا عادی شدن شرایط ترافیکی تا اطلاع ثانوی به سمت تهران یک‌طرفه است.

او ادامه داد: با توجه به بارش‌های اخیر و خسارات وارده به جاده چالوس، درحال حاضر فقط یک لاین از این جاده برای تردد محیا است لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً فاصله طولی با خودروی جلویی را هنگام رانندگی حفظ کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید.

گودرزی در پایان گفت: به مردم توصیه می‌کنیم به‌دلیل رانندگی طولانی مدت در طول مسیر، هنگام رسیدن به استان البرز کمی در این استان استراحت کرده و سپس با انرژی تازه به حرکت خود ادامه دهند؛ طبق آمار و ارقام گزارش شده، 65 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد لذا افرادی که از شمال به تهران می‌آیند، حتماً در استان البرز کمی استراحت کنند تا خودروی آنها به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی با واژگونی مواجه نشود.

آنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین