کد خبر: ۵۸۳۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

شیاد اینترنتی،تصاویر اندام زنی را که می خواست به صورت رحم اجاره ای برای زوج دیگری فرزند بیاورد منتشر کرد

آفتاب‌‌نیوز :
از حدود یک سال قبل که لذت شیرین مادربودن را حس کردم خیلی دلم به حال زوج های نابارور می سوخت به خصوص وقتی در یکی از سایت های اینترنتی، مطالبی می دیدم که برخی از زوج ها حاضر بودند برای داشتن فرزند هزینه های گزافی بپردازند. این بود که به شکرانه این نعمت الهی تصمیم گرفتم تا با اجاره رحم زوجی را خوشحال کنم و آن ها هم مانند من از نعمت فرزند بهره مند شوند .

به همین دلیل موضوع را با همسرم در میان گذاشتم و از او خواستم مرا در این کار نیک یاری دهد از سوی دیگر هم مبلغ اندکی از این طریق به دست می آوردیم که می توانست بعضی از مشکلات مالی ما را حل کند.

در همین روزها بود که به طور اتفاقی در یکی از سایت ها به آگهی تبلیغاتی موسسه ای برخورد کردم که خود را اولین مرکز ناباروری در کشور معرفی کرده بود با آن که هیچ گونه اطلاعاتی درباره این مراکز نداشتم اما از شدت ذوق زدگی دست و پایم را گم کرده بودم خیلی زود با شماره تلفنی که در سایت قرار داده بودند تماس گرفتم اما کسی به تماس های مکرر تلفنی من پاسخ نمی داد و تنها پیامک های تکراری از آن سوی خط برایم ارسال می شد که باید عضو تلگرامی آن موسسه شوم.

خلاصه بدون هیچ گونه تحقیقی وارد کانال تلگرامی شدم و اطلاعات شخصی ام را برای عضویت در اختیار آن هاقرار دادم. دو روز بعد آن ها با ارسال پیامی از من خواستند که تصاویر و فیلم های خصوصی متفاوتی را برایشان ارسال کنم تا پزشک متخصص با بررسی آن فیلم ها تشخیص دهد که آیا اندام و پیکر من توانایی پرورش تخمک را دارد یا خیر! من هم که بدون آگاهی و مشورت، غرق در پیام های وسوسه انگیز خانم دکتر بودم تعدادی عکس و فیلم به دور از چشم همسرم برایش ارسال کردم چرا که خجالت می کشیدم همسرم در جریان ارسال این گونه تصاویر زننده قرار بگیرد.

خلاصه این ماجرا تا آن جا پیش رفت که آن ها زوج ناباروری را نیز به من معرفی کردند و من از طریق همین کانال تلگرامی با آن ها در ارتباط بودم اما روزی همسرم به طور اتفاقی و با بررسی گوشی تلفن همراهم متوجه ارسال این تصاویر شد و در مدت کوتاهی فهمید که عامل ارسال پیام ها خانم دکتر متخصص زنان نیست بلکه مرد نامحرمی است که این تصاویر را در فضای مجازی منتشر می کند. این بود که بلافاصله به همراه همسرم به کلانتری آمدم تا از آن مرد شیاد شکایت کنم. حالا هم خیلی پشیمانم که بدون آگاهی کافی درباره مراکز ناباروری زندگی ام را نابود کردم.

با صدور حکمی از سوی مراجع قضایی و با دستور سرهنگ عباس زمینی (رئیس کلانتری سپاد مشهد) این شیاد اینترنتی توسط نیروهای انتظامی دستگیر و روانه زندان شد.

منبع: روزنامه خراسان 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین