کد خبر: ۵۸۳۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

توضیح برانکو درباره خط خوردن عالیشاه در دیدار با الاهلی

او به دلیل مصاحبه ای که در پایان بازی با پیکان انجام داد در فهرست بازی با الاهلی جایی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه با هیچ بازیکنی مشکل ندارد، گفت: با توجه به آمادگی نفرات در تمرینات و شرایط تیم، ترکیب پرپسولیس را مشخص می کنیم.

«برانکو ایوانکوویچ» در خصوص چهارمین سالروز حضورش در پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چهار سال حضور در این تیم، کار سختی است. عادت دارم هرجا که برای مربیگری می روم به گونه ای کار کنم که انگار سال‌ها می‌خواهم در آنجا بمانم.

وی افزود: روزی که به پرسپولیس آمدم این تیم برای بقا می جنگید، اما الان برای قهرمانی آسیا تلاش می‌کند و خوشحالم که این شرایط را برای پرسپولیس به وجود آوردیم.

برانکو در خصوص وضعیت شاگردانش توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان سرحال هستند و در فرم ایده‌آل قرار دارند و این مساله را در بازی مقابل پیکان نشان دادند.

وی با تمجید از شرایط تیم الاهلی عربستان که شاگردانش باید روز سه شنبه با این تیم رو به رو شوند، گفت: الاهلی قاطعانه دربی عربستان را از الشباب برد و اکنون در وضیعت مناسبی است. با این حال می خواهیم در دیدارهای باقی مانده در لیگ قهرمانان آسیا به نتایج خوبی برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد کنار گذاشته شدن «امید عالیشاه» از فهرست دیدار برابر الاهلی، توضیح داد: او به دلیل مصاحبه ای که در پایان بازی با پیکان انجام داد در فهرست بازی با الاهلی جایی ندارد. در تمام تیم‌های دنیا 11 بازیکن راضی، 5 تا 6 بازیکن نیمه‌راضی و چند بازیکنی حضور دارند که راضی نیستند. این طبیعی است که همه دوست دارند برای تیم بازی کنند و این تمرینات است که نشان می‌دهد چه کسی بازی کند.

وی افزود: همه بازیکنانم را دوست دارم و با کسی مشکلی ندارم. باید برای تیمم تصمیم بگیرم و بررسی کنم که چه کسی در لحظه به کار تیم می آید.

برانکو در خصوص شرایط دشوار تیمش در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: می‌دانستیم در گروه مشکلی قرار داریم. السد قوی‌تر از تیم ملی قطر است و پاختاکور ازبکستان هشت ملی‌پوش دارد. الاهلی جزو 4 تیم برتر عربستان است و شرایط خوبی دارد. تنها 2 بازی برگزار شده و 12 امتیاز باقی مانده است.

وی درباره داوری‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت:هیچگاه دنبال بهانه نیستم، اما 4 امتیاز را به خاطر داوری از دست دادیم.

برانکو در مورد شانس قهرمانی مجدد تیمش در لیگ برتر، گفت: بازیکنانم نزدیک به ابرها هم نیستند، چراکه استقلال، پدیده، سپاهان و تراکتورسازی شانس قهرمانی دارند و تراکتور تنها 2 امتیاز از ما عقب است.

این مربی اهل کرواسی اظهار داشت: سوت داور در آخرین بازی قهرمان را مشخص می‌کند، اما از اعتماد به نفس بازیکنانم خوشحالم و فشاری که من به آن‌ها می‌آورم فشار حرفه‌ای‌گری است که نتایج خوب را به همراه دارد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین