کد خبر: ۵۸۳۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

پلیس: هراز همچنان مسدود است

هم‌وطنان می‌توانند برای رسیدن به تهران و شمال از محور فیروزکوه عبور کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر محور هراز مسدود است اما تردد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه و امام رضا (ع) عادی و روان در جریان است.

سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش با بیان اینکه محور هراز همچنان مسدود است، اظهار داشت: محور هراز پس از ریزش کوه در شب گذشته همچنان مسدود است و تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه روان و عادی در جریان است.

وی افزود: هم‌وطنان می‌توانند برای رسیدن به تهران و شمال از محور فیروزکوه عبور کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش‌شده و خودروها به‌مرور در حال عبور از این محور هستند.

محبی ادامه داد: هم‌وطنان با رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه‌ها سفری بدون ترافیک را سپری کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان قبل از آغاز سفر استراحت کافی را برای طی مسیر داشته باشند و در طول راه نیز بعد از هر دو ساعت رانندگی، پانزده دقیقه را به استراحت پرداخته و مسیر را جزئی از سفر بدانند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و همچنین رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی سفری بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین