کد خبر: ۵۸۴۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

قلعه‌نویی: به قهرمانی فکر می‌کنیم/ هر خریدی که نباید بازی کند!

سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش آماده بازی با استقلال است و از حضورش در این باشگاه بسیار راضی است.
آفتاب‌‌نیوز :
 امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال گفت: امیدوارم خداوند و ائمه کمک کنند که مشکلات جاری کشور حل شود. باید از مردم تشکر کنم که یک بار دیگر خودشان را در شرایط حساس نشان دادند و از وقت، جان و مال خود برای هموطن خود گذشتند. جا دارد از همه عزیزان تشکر کنیم.

وی ادامه داد: فردا یک پایگاه در ورزشگاه نقش جهان مستقر است که مردم همت عالی خود را نشان دهند. مردم استان اصفهان در چند مسئله همیشه پیشگام بودند. یکی از این مسائل امور خیریه است که من در این چند سال دیدم چطور عمل می‌کنند. توقع دارم فردا به این پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کنند.

سرمربی قلعه نویی درباره بازی تیمش با استقلال هم گفت: فکر می‌کنم ۲۰ سالی است که مربی هستم. حرفم را از ته دل می زنم. در این بیست سال یکی از خاطرات خوب من با تیمی است که الان با آن کار می‌کنم. به وجود این بازیکنان افتخار می‌کنم. می‌بینم که با چه غیرت و ایثاری تلاش می‌کنند. من همیشه مربی سخت‌گیری بودم و هستم. در نیم فصل دوم بازیکنانم بیشتر تلاش می‌کنند و ان‌شاء الله مزد زحمات خود را می‌گیرند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: تیم ما در خلق موقعیت یکی از بهترین تیم‌هایی است که من در آن حضور داشته‌ام. خوشحالم تیمم فوتبال خوب و رو به جلو با تاکتیک‌های مختلف انجام می‌دهد. امیدوارم در شش بازی آینده در لیگ برتر و در جام حذفی با همین کیفیت بازی کنیم. هر سه نماینده ما در آسیا نتایج خوبی کسب کردند. به هر سه تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که تیم‌های مدعی قهرمانی چندین برابر سپاهان هزینه کرده‌اند و نظر او دراین باره چیست، گفت: انسان به امید زنده است. هنوز تکلیف قهرمان مشخص نیست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. هر بازی برای ما یک فینال است. به سهمیه آسیا و قهرمانی فکر می‌کنیم ولی ما نسبت به سه تیم ۴۰ درصد هزینه کردیم. بحث من فوتبالی است که سپاهان انجام می‌دهد. ما به هر چیزی امیدوار هستیم. به قهرمانی هم امیدوار هستیم.

به گزارش ایسنا،وی درباره خریدهای تیمش در این فصل از جمله محمد ابراهیمی که تاکنون برای این تیم بازی نکرده گفت: سوال به نظرم کارشناسی نیست. هر خریدی  که حتما نباید بازی کند. محمد ابراهیمی بازیکن باکیفیتی است. او در اردوی ترکیه مصدوم شد و آهسته آهسته به شرایط ایده‌آل بر می گردد. یقینا او به ما کمک می‌کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین