کد خبر: ۵۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

حمله دایی به صداوسیما برای حذف برنامه نود

شاید با حذف برنامه ۹۰ تجربه دو دهه اخیر را زیر سوال بردیم و از آن چشم پوشی کردیم. در تمام دنیا سعی می‌کنند برند ایجاد کنند، اما در کشور ما یک برند را هم که با کمک مردم و مدیریت عادل فردوسی‌پور ایجاد شده بود از بین بردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آخرین سوال از علی دایی در نشست خبری امروز مربوط به برنامه نود بود؛ دایی در خصوص غیبت و خلا برنامه نود گفت: هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای برنامه ۹۰ را بگیرد، متأسفانه در این مدت با برنامه‌های دیگر خواسته‌اند جای ۹۰ را پر کنند، اما هزار سال دیگر هم این اتفاق نمی‌افتد.

سرمربی سایپا ادامه داد: ۹۰ در خانواده‌ها هم جا پیدا کرده و تنها برنامه‌ای بود که مردم برای تماشای آن بیدار می‌ماندند. به نظرم با این تصمیمات مردم را از صداوسیما دور می‌کنند. متأسفانه برنامه‌های دیگر شادابی برنامه ۹۰ را ندارد. شاید هجمه‌ای که این برنامه علیه من راه انداخت بیشتر از همه بود، اما من صلاح فوتبال کشور را می‌خواهم.

علی دایی افزود: شما نگاه کنید از وقتی برنامه ۹۰ تعطیل شده وضعیت داوری‌ها به چه شکلی شده است، ۹۰ برنامه‌ای بود که می‌توانست به فوتبال ما کمک کند. شاید با حذف برنامه ۹۰ تجربه دو دهه اخیر را زیر سوال بردیم و از آن چشم پوشی کردیم. در تمام دنیا سعی می‌کنند برند ایجاد کنند، اما در کشور ما یک برند را هم که با کمک مردم و مدیریت عادل فردوسی‌پور ایجاد شده بود از بین بردیم.
منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین