کد خبر: ۵۸۴۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

دستگیری یک وکیل در جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز به پیامبر اسلام (ص)، جایگاه ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران کرده بود، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان اعلام کرد: حسین سلامی از دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز  به نبی مکرم اسلام (ص) و جایگاه ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران اسلامی کرده بود، خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از انتشار این مطالب توسط فردی به نام (ت.س) که در سمت وکالت است در فضای مجازی، دادستانی جیرفت با جدیت به این مسئله ورود کرد.

وی با اشاره به اینکه پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: با قرار گرفتن موضوع در دستور کار قضایی، پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات و جمع‌آوری مستندات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ارجاع شد.

سلامی خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری مستندات، متهم به بازپرسی احضار و پس از تفهیم اتهام توسط بازپرس با صدور قرار مناسب کیفری روانه زندان شد و برای تکمیل تحقیقات و بررسی دقیق ابعاد موضوع پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

وی در پایان ضمن هشدار به تعداد اندکی از افراد کوته‌فکر و معاند نظام که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و موجبات ناراحتی روانی جامعه را پدید ، گفت: از آنجایی که حفظ شأن وجایگاه نبی مکرم اسلام (ص) و ولایت فقیه جزء خطوط قرمز نظام است، به مردم اطمینان می‌دهیم که با این‌گونه افراد برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین