کد خبر: ۵۸۴۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴

رهاسازی آب از سد سلمان فارسی/ مردم به حاشیه رودخانه نروند

مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان فارس گفت: فردا ۲ دریچه تخلیه تحتانی سد سلمان فارسی باز و عملیات رهاسازی آب به منظور تخلیه رسوبات انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد ارجمندی با اشاره به برنامه رهاسازی آب از سد سلمان فارسی اظهار داشت: بعد از سیلاب‌های اخیر که وارد سد سلمان فارسی شده مقداری رسوبات نیز به سد وارد شده که بناست رسوبات معلق در آب از طریق دریچه‌های تحتانی تخلیه سد‌ها رها شود.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای استان فارس، وی با بیان اینکه 2 دریچه تخلیه تحتانی سد سلمان قرار است فردا باز شود، افزود: از دیروز هم این موضوع به فرمانداران 2 شهرستان زیر دست سد یعنی شهرستان‌های خنج و قیروکارزین اطلاع‌رسانی شده است.

ارجمندی با بیان اینکه این اتفاق فردا ساعت 10 صبح رخ می‌دهد، افزود: این امر علاوه بر تخلیه رسوبات با هماهنگی‌ای که بین دستگاه‌های متولی سیل انجام شده یک مانور برای مواجه با سیل‌های احتمالی است.

وی با هشدار به مردم برای پرهیز از نزدیک شدن به رودخانه قره آغاج بیان کرد: مردم به ویژه عشایر از فردا تا اطلاع ثانوی از حضور در حاشیه و عبور از رودخانه قره آغاج بین دو شهرستان خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: گروه‌های گشت و بازرسی مربوط به این موضوع نیز از امروز در منطقه حضور دارند و رهاسازی آب از سد را رصد می‌کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین