کد خبر: ۵۸۵۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

اسامی فرماندهان تروریست سنتکام اعلام می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که واحدهای اطلاعاتی نیروهای مسلح مکلف شدند اسامی فرماندهان تروریست سنتکام را اعلام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 احمد امیرآبادی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در موافقت با کلیات طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابل اقدامات آمریکا، گفت: همه نمایندگان از این طرح حمایت کردند و مخالفان نیز در واقع درخواست داشتند مباحث دیگری نیز به این طرح اضافه شود.

وی گفت: تعدادی از نمایندگان این سوال را داشتند چرا کل ارتش آمریکا در این طرح به عنوان ارتش تروریستی اعلام نشد، پاسخ ما این است که نیروهای سنتکام ستاد کل ارتش آمریکا در خاورمیانه، آسیا و آفریقاست، ارتش منطقه‌ای آمریکا در این طرح تروریست اعلام شده و حامیانش نیز تروریست اعلام شدند. وی افزود: اجازه دهید اقدامات پیشگیرانه انجام شود، علاوه بر این نیروهای مسلح هم موظف شدند طبق تدابیر رهبری انقلاب با تروریست‌ها برخورد کنند.
امیرآبادی گفت: واحدهای اطلاعاتی نیروهای مسلح نیز مکلف شدند اسامی فرماندهان تروریست سنتکام و شرکت‌های مرتبط با آنها را اعلام کنند.

** نماینده بافق: امروز باید به گونه ای عمل کنیم که نیروهای آمریکا احساس خطر کنند

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده بافق نیز در مخالفت با کلیات این طرح گفت: تهیه و تدوین طرح اقدام متقابل با اقدام آمریکا در پی تروریستی نامیدن سپاه جای تقدیر دارد، اما دشمنی آمریکا از آغاز انقلاب به طرق مختلف وجود داشته، سرنگونی هواپیمای مسافربری، جنگ تحمیلی، تحریم ایران، خروج از برجام و امروز تروریستی نامیدن سپاه از نشانه های آن است و هدف آنها از دور خارج کردن ایران است.

وی افزود: تا زمانی که نگاه زیر سلطه نرفتن را داشته باشیم، اینگونه اقدامات آمریکا وجود دارد و زمانی که آمریکا به اهداف به صفر رساندن فروش نفت ایران نرسیده است، دست به اقدام دیگری زد، زیرا خوی آنها استعمارگری و زورگویی بوده و اگر کوتاه بیاییم جری تر می شوند.

وی با اشاره به اینکه نباید مصوبات بی رمق و کمرنگی داشته باشیم، آنها ما را امتحان می کنند، ادامه داد: برنامه آمریکا دراز مدت است و امروز باید به گونه ای عمل کنیم که تمام نیروهای آنها در خطر باشند و احساس نکنند که ما نیروی کمتری داریم.

ایرنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین