کد خبر: ۵۸۵۳۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر:

استقرار سیستم ناپایدار جوی در بوشهر و بر روی دریا ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در پیش بینی 24 ساعته وضعیت جوی و دریایی این استان گفت: همانطور که انتظار می رفت طی 24 ساعت گذشته با استقرار سیستم ناپایدار جوی در استان و بر روی دریا، به صورت پراکنده با افزایش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای، گزارش گردید.
آفتاب‌‌نیوز :
پیام مساعدی افزود: پیش بینی می‌شود همچنان این شرایط در برخی از ساعات امروز و فردا در سطح استان و بر روی دریا ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: بنابراین طی این مدت برای لحظاتی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی 24 ساعته وضعیت جوی و دریایی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط افزایش ابر و بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد است.  

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی و فردا غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت 10 تا 32 و در برخی ساعات 16 تا 42 کیلومتر در ساعت و به طور موقت در هنگام وزش تندباد بیش از 50 کیلومتر در ساعت می باشد.

وی ادامه داد: هم‌چنین ارتفاع موج دریا 60 تا 120 سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد 90 تا 180 گاهی تا 210 سانتیمتر است.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 02:28 دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت 08:56، جزر دوم دریا ساعت 15:12 و مد دوم دریا ساعت 21:54 خواهد بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین