کد خبر: ۵۸۵۵۴۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

اظهارات یحیوی درباره برکناری از باشگاه پرسپولیس

محمد علی یحیوی گفت: یک استقلالی هستم و به دلیل حمایت از استقلال از پرسپولیس کنار گذاشته شدم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد علی یحیوی، مربی سابق امیدهای پرسپولیس درباره اخراج از پرسپولیس بیان کرد: بهمن ماه سال گذشته قراردادم با پرسپولیس تمام شده بود و لفظ اخراج در مورد من صدق نمی‌کرد، اما برخی از دوستان قصد داشتند به من ضربه بزنند. من یک استقلالی هستم و استقلالی هم می‌مانم، اما قصد من پرورش بازیکنان جوان و نوجوان بود و تا اینجای کار هم تلاشم را انجام داده ام.

او افزود: من کار می‌کنم و حقوق می‌گیرم و استقلالی بودن من ربطی به فعالیت من ندارد. البته شیطنت‌هایی وجود داشته که این کار را انجام دهند و من از آنجا کنار بروم.

یحیوی در پایان گفت: هنوز با ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه صحبت نکردم  و فقط با محمد پنجعلی حرف زدم. پنجعلی معتقد بود که من در مورد لیگ برتر فوتبال اظهار نظر کردم و این درست نبوده است و من هم جواب دادم که در مورد استقلال در آسیا حرف زدم و گفتم آن‌ها به دور بعد صعود می‌کنند، اما در مورد لغزش پرسپولیس حرف نزدم و ما بین این گفت مان خبرنگار آن مصاحبه به لیگ هم ربط داده است.

مربی اخراجی پرسپولیس در پایان بیان کرد: با برد پرسپولیس خوشحال شدم و با باخت این تیم ناراحت، چرا که در این باشگاه بزرگ فعالیت کردم و متاسفانه در این بهم ریختگی این روز‌های فوتبال من هم مورد هجمه قرار گرفتم، اما بازهم می‌گویم که روی پرسپولیس تعصب دارم.
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین