کد خبر: ۵۸۶۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

اعجوبه 86 کیلوگرم کشتی همه رقبا را ضربه کرد/ کامران قاسمپور پنجمین طلایی ایران در وزن حسن یزدانی

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا که در شی آن چین در حال برگزاری است،کامران قاسم‌پور نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی برابر گامیدگادژیف از قرقیزستان قاطعانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر در ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه به برتری رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.

قاسم پور پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس در دور دوم مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف دیپاک پونیا از هند رفت و در کمتر از ۴۰ ثانیه با یک خاک و ۴ بارانداز ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

پیش از این و در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید و محمد نخودی نیز در ۷۴ کیلوگرم برنز گرفت.

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست که روز گذشته برگزار شد، تیم ایران توسط رضا اطری در وزن ۵۷، بهمن تیموری در ۷۹ و رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به ۳ مدال طلا رسید و پیمان بیابانی در ۶۵ و یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند. تیم ملی کشتی آزاد ایران به قهرمانی زودهنگام این رقابت‌ها رسیده است.


ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین