کد خبر: ۵۸۶۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

پرسپولیس صفر - سپاهان صفر/دوئل قلعه‌نویی و برانکو به نفع استقلال تمام شد

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا همه‌چیز به سود استقلال شود و آبی‌ها شانس زیادی برای نزدیک شدن به صدر جدول داشته باشند.

نیمه نخست

بازی هجومی آغاز شد و دو تیم تا دقیقه ۱۵ فرصت‌هایی را روی دروازه یکدیگر خلق می‌کردند اما بی‌دقتی در پاس آخر باعث می‌شد تا این فرصت‌ها راهی به دروازه پیدا نکند. پس از این فرصت‌های دو تیم جدی‌تر شد و پرسپولیس توسط سروش رفیعی و سپاهان به وسیله سیاوش یزدانی فرصت گلزنی را داشتند اما هیچ‌کدام از این دو فرصت به گل تبدیل نشد.

پس از این دو موقعیت، بازی کمی آرام شد و توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود. با پاسکاری‌های مداوم بازیکنان دو تیم، شاگردان قلعه‌نویی و برانکو به دنبال راهی برای گلزنی بودند. در دقیقه ۳۹ پرسپولیس دو فرصت گلزنی توسط رفیعی و علیپور داشت که هیچ‌کدام راهی به دروازه پیدا کنند.

آخرین فرصت این دیدار در دقیقه ۴۵ نصیب بشار رسن شد ولی شوت او به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به اوت رفت.

نیمه دوم

نیمه دوم متعادل شروع شد و دو تیم سعی در ارزیابی یکدیگر داشتند. شاگردان قلعه‌نویی تلاش می‌کردند تا با استفاده از توپ‌های بلند بتوانند دروازه بیرانوند را باز کنند اما ضربات سر سیدجلال حسینی و محمد نادری مانع این امر شد.

در دقیقه ۶۲ و با به بازی آمدن سیامک نعمتی به جای سروش رفیعی، پرسپولیس بازی را در دست گرفت و چند موقعیت نصفه و نیمه را هم ایجاد کرد اما تمام توپ‌های شاگردان برانکو به دروازه‌بان سپاهان ختم می‌شد.

در اواسط نیمه دوم هم امیر قلعه‌نویی علی قربانی و حامد بحیرایی را برای شادابی خط حمله‌اش به میدان فرستاد اما این دو بازیکن نتوانستند در گلزنی تیم‌شان تأثیری داشته باشند.

در این بین ضربات ایستگاهی مختلف هم تأثیری در عملکرد دو تیم تا پایان بازی نداشت و بازیکنان هیچ‌کدام از دو تیم قدر فرصت‌ها را ندانستند. این قدرناشناسی‌ها و اشتباه‌ها تا پایان بازی ادامه داشت تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس با این تساوی و ۵۶ امتیاز صدرنشین ماند و سپاهان با ۵۱ امتیاز موقتاً به رده دوم صعود کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سروش رفیعی (۶۲- سیامک نعمتی)، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، مهدی کیانی، محمد کریمی (۷۹- حامد بحیرایی)، ولادیمیر کومان (۶۶- علی قربانی)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین