کد خبر: ۵۸۶۵۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

شوک به فوتبال ایران؛ بازیکنان پرسپولیس تهدید به مرگ شدند! + عکس

حساسیت‌های فوتبال ایران کار را به جایی رسانده است که امنیت جانی بازیکنان هم زیر سوال رفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار پرسپولیس و سپاهان به رسم تمام دیدارهای گذشته دو تیم حواشی و درگیری‌های فراوانی را در دل خود جای داد. تاجایی که اورژانس تهران از مصدوم شدند 245 نفر در این دیدار خبر داد.

درگیری‌های روی سکو بین هواداران سپاهان و پرسپولیسی‌ها با دخالت ماموران انتظامی موقتا آرام شد تا به حساب هواداران میهمان فرصت جبران این مسائل به دیدار نیمه نهایی جام حذفی کشیده شود!

شوک به فوتبال ایران؛ بازیکنان پرسپولیس تهدید به مرگ شدند! + عکس

در این بین و در حالی که انتظار می‌رود بازیکنان دو تیم با محکوم کردن این رفتارها فضا متشنج بین هواداران دو تیم را به آرامش بکشانند اظهارات نسنجیده بازیکن سپاهان آتش این اتفاقات را افروخته کرد! سیاوش یزدانی بازیکن زردپوشان اصفهان پس از بازی این اظهارات عجیب را به زبان آورد:

امروز طبقه پایین را به هواداران ما دادند و تماشاگران پرسپولیس هم بالای سر آنها نشسته بودند. پرسپولیسی‌ها هواداران سپاهان را نابود کردند و من از آنها خواهش می‌کنم به اصفهان نیایند. چون اگر به اصفهان بیایند، تنها خدا می‌تواند امنیت‌شان را تأمین کند. هواداران پرسپولیس واقعاً بی‌رحمانه چند تماشاگر ما را زدند. این حرف از سر دلسوزی است. اگر اینگونه باشد، در اصفهان خون به پا می‌شود. من از هواداران سپاهان خواستم بیشتر مراعات کنند، اما اگر در بازی دو تیم در جام حذفی مراعات نکنند، حق دارند‍!


 ورزش 11
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
3
4
درانگلستان فاصله زمین باتماشاگران چندمترهم نمیرسه.بابهترین کیفیت بازی ها انجام میشه
متاسفانه ایران کیلومترها فاصله هست ولی حیف وصدحیف.
حرف های زشت تماشاگرنماها واقعا تماشاگرنماها....به نظرم مسولین ورزشی مردم رابه حال خودشان رها کردن روزبه روز به تماشاگرنماها اضافه میشه
پاسخ ها
محمد
| - |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
انگلستان به مدت 5یا10سال فوتبالش توسط فیفاتعلیق شدتاشداین
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
5
3
......شلوغش نکنید برای ماهی گرفتن از آب گل آلود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین