کد خبر: ۵۸۷۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

آیت الله مکارم شیرازی: رئیس قوه قضائیه با قاچاق شدیدا مقابله کند/ فریاد مردم از گرانی ها بلند است

یکی از مراجع تقلید شیعه با بیان اینکه فریاد مردم از مسئله گرانی و تورم بلند است افزود: دولت از یک سو و ملت هم از سوی دیگر در این گرانی ها تأثیر دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی صبح چهارشنبه در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به روز معلم گفت: شهید مطهری مرد شجاع، عالم فرزانه و دلسوز برای اسلام بود.

او به حدیثی از پیامبر اشاره کرد و اظهار داشت: صفات اخلاقی در عبادات انسان اثر می گذارد و ارزش عبادت را کم یا زیاد می کند.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه با بیان اینکه فریاد مردم از مسئله گرانی و تورم بلند است افزود: دولت از یک سو و ملت هم از سوی دیگر در این گرانی ها تأثیر دارند.

او تصریح کرد: این وحشتناک است که بسیاری از رستوران ها به علت گرانی گوشت و مواد غذایی در تهران تعطیل شده اند.

آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد: رئیس قوه قضائیه با دو چیز باید شدیدا مقابله کند یکی قاچاق و دیگری سوء استفاده های کلانی که می شود.

او با اشاره به اینکه علت اصلی گرانی را بررسی و برطرف شود گفت: اگر با این دو گروه مقابله شود و دولت دست از گرانی ها بردارد خیلی مشکلات حل خواهد شد.

این استاد برجسته حوزه علمیه ابراز کرد: کسی که ۵۰۰ میلیون ارز ارزان دریافت می کند و در بازار می فروشد تنها نیست وعده ای همدست دارد بنابراین محاکمات این گونه افراد باید جداگانه و با سرعت انجام شود و نتیجه را مردم ببینند.

او با تأکید بر این که باید جلوی سوء استفاده های ارزی گرفته شود گفت: امیدواریم هرچه زودتر این مشکل گرانی ها بر طرف شود و آسایش مردم بیشتر فراهم شود.

گفتتنی است پیش از شروع درس طلاب و روحانیون از آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت روز معلم تشکر و قدردانی کردند.

شفقنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین