کد خبر: ۵۸۸۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
آگهی

باسابقه‌ترین سایت رزرو هتل را بشناسید

با در دسترس قرار گرفتن اینترنت و رواج خرید و رزروهای اینترنتی، گردشگری با تحول زیادی روبرو گردید و بسیاری از چالش‌های پیش رو برای سفر از برطرف شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

تفاوتی ندارد که به کدام نقاطه از دنیا سفر می‌کنید، در هر صورت رزرو هتل از مهمترین کارهای است که باید انجام داد. مهمتر از فرآیند رزرو، سایت و سامانه‌ای می‌باشد که برای این کار انتخاب می‌کنید، چون به شدت بر کیفیت سفر تاثیرگذار می‌باشد. سایت رزرو هتل اقامت 24 با سابقه‌ترین سامانه رزرو هتل‌های داخلی می‌باشد که با ارائه چند قابلیت مهم شرایط ایده‌آلی را برای رزرو هتل‌های داخلی فراهم نموده است.

رزرو اینترنتی هتل در سراسر ایران

تا چند سال قبل که تنها راه برای انتخاب و رزرو هتل مراجعه حضوری به آنها بود، مسافران با چالش‌های زیادی در ابتدای سفر روبرو بودند. عدم شناخت مقصد سفر و آشنا نبودن با هتل‌های مختلف و امکانات و شرایط موجود در آنها باعث می‌شد تا نوعی سردرگمی در افراد ایجاد شود. با در دسترس قرار گرفتن اینترنت و رواج خرید و رزروهای اینترنتی، گردشگری با تحول زیادی روبرو گردید و بسیاری از چالش‌های پیش رو برای سفر از برطرف شدند.

باسابقه‌ترین سایت رزرو هتل را بشناسید

رزرو آنلاین هتل که از مهم ترین قابلیت های ارائه شده توسط این سایت می باشد، شرایطی را فراهم نموده است تا هتل، هتل آپارتمان و سایر اماکن اقامتی را در هر نقطه از ایران براحتی از نظر امکانات و شرایط موجود در آنها بررسی و رزرو نمود. با این قابلیت می توان بدون نگرانی بابت تکمیل شدن ظرفیت هتل ها در روزهای اوج سفر، محل مناسبی را برای اقامت چند روزه رزرو کرد.

در هر کجای ایران که باشید می‌توانید هتل‌های سراسر ایران را با چند کلیک از طریق اقامت 24 رزرو کنید. به عنوان مثال برای رزرو هتل های تهران، می‌توانید برای اقامتی اقتصادی، هتل های یک تا 3 ستاره، هتل اپارتمان ها و یا اقامتگاه های موجود انتخاب داشته باشید. اگر قصد اقامتی لوکس تر را دارید، می توانید هتل های 4 یا 5 ستاره را رزرو نمایید.

اگر به دنبال رزرو هتل‌های لوکس هستید، برای انتخاب بهترین هتل تهران می‌توانید نسبت به رزرو هتل هما تهران، هتل استقلال تهران و یا اسپیناس پالاس اقدام کنید. انتخاب دیگری که در اختیار شما است، هتل لاله تهران خواهد بود. از سایر گزینه‌ها نیز می‌توان به هتل اوین و نووتل تهران اشاره کرد. هتل بزرگ تهران نیز گزینه مناسبی برای اقامتی لوکس خواهد بود. علاوه بر توانایی رزرو هتل‌ های تهران، هتل‌های شهرهای دیگری مانند مشهد، کیش، شیراز، اصفهان و سایر شهرهای ایران نیز توسط این سامانه امکان پذیر خواهد بود. پشتیبانی 24 ساعته، کنسلی آنی، تخفیف های استثنایی و قیمت های فوق العاده به همراه جشنواره های گوناگون برای باشگاه مشتریان نیز از سایر خدمات این سایت هستند.

لازم به ذکر است که این سامانه کاملترین و مطمئن‌ترین منبع در ارائه اطلاعات هتل‌های سراسر ایران می‌باشد. این قابلیت شرایطی را فراهم کرده است تا لوکس‌ترین هتل‌ها و ارزان‌ترین گزینه‌ها را بتوان در هر گوشه از ایران مشاهده و در صورت تمایل رزرو نمایید. در این سامانه علاوه بر امکان رزرو هتل، اقامتگاه‌های بومگردی را می‌توانید به صورت کاملا آنلاین رزرو و سفری ارزان و متفاوت را تجربه کنید.

رزرو هتل با تخفیف

یکی از مهمترین و منحصربه‌فردترین ویژگی‌های اقامت 24، رزرو هتل با تخفیف های بیشتر از 50 درصد می باشد. از آنجا که این سامانه باسابقه‌ترین سایت رزرو هتل به شمار می‌رود، در نتیجه با اغلب هتل‌ها قراردادهای بلند مدت دارد. این نوع قرارداد باعث شده است تا هتل‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای را برای این سامانه ارائه دهند. در نهایت این شرکت از این فرصت به نفع همراهانش استفاده نموده و رزرو هتل با تخفیف‌های باور نکردنی را ارائه داده است.

به عنوان مثال، در برخی از روزهای سال می توان هتل های مشهد را با تخفیف بیش از 50 درصد رزرو نمود که زمینه ساز تجربه سفرهای لوکس و ارزان خواهد بود. این تخفیف ها برای اغلب هتل های در شهرهای سراسر ایران می باشند و امکان رزرو هتل های لوکس با پرداخت هزینه اندک را فراهم می کنند.

رزرو هتل با پرداخت هزینه یک شب

رزرواسیون هتل اقامت 24 که همیشه به دنبال حمایت از حقوق مشتری می باشد، طرح های مختلف و جذابی را برای آسایش بیشتر همراهانش ارائه می دهد. یکی از بهترین سرویس هایی که توسط این سامانه ارائه شده است، طرح پس پرداخت می باشد. در این طرح برای قطعی شدن فرآیند رزرو هتل، کافیست هزینه تنها یک شب را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید و برای پرداخت مابقی هزینه تا زمان مراجعه به هتل و تحویل گرفتن اتاق فرصت دارید.

مقایسه آسان هتل‌ها

با توجه به رشد گردشگری در چند سال اخیر هتل های زیادی شروع به فعالیت کرده اند و هر روز به امکانات موجود در آنها افزوده میشود. وجود تنوع زیاد در بین هتل ها فرصتی را فراهم می کند تا شانس بیشتری برای انتخاب هتل با قیمت مناسب و امکانات بیشتر داشته باشید. کافیست هتل ها را بر اساس فاکتورهای مختلف با هم مقایسه کنید تا گزینه های بسیار خوبی را انتخاب و رزرو نمایید.

باسابقه‌ترین سایت رزرو هتل را بشناسید

با ورود به سامانه eghamat 24 با فرآیند بسیار آسان هتل ها در آن مواجه خواهید شد و متوجه میشوید که به راحتی و در یک نگاه می توان هتل های مختلف را با هم مقایسه کنید. توجه داشته باشید که مقایسه هتل ها قبل از رزرو یکی از بهترین راهکارها برای رزرو هتل ارزان می باشد که به خوبی در این سامانه ارائه گردیده است.

پشتیبانی 24 ساعته

یکی از ضروری ترین قابلیت ها در خرید های اینترنتی تیم های پشتیبانی 24 ساعته می باشند و رزرو آنلاین هتل نیز از این قضیه مستثنی نیست. با توجه به مشکلات احتمالی که در حین رزرو اینترنتی هتل ممکن است بوجود آید، مانند قطعی اینترنت و مشکل در تراکنش های بانکی، تیم های پاسخگو باید همیشه در دسترس باشند. سامانه رزرو اینترنتی هتل اقامت24 کاملا بر این مساله واقف بوده و کارشناسان حرفه ای را در تیم های پشتیبانی 24 ساعته خود برای این منظور قرار داده است.

کارشناسان پشتیبانی 24 ساعته اقامت 24 در تمام روزهای هفته و بدون هیچگونه تعطیلی در تمام طول سال در کنار شما و پاسخگوی سوالاتتان می باشند.

استرداد هتل بدون کارمزد

سابقه فعالیت زیاد اقامت 24 در حوزه رزرو اینترنتی هتل باعث شده است تا این سامانه مانند سامانه‌های مشابه مثل بوکینگ کاملا بر نیازها و دغدغه های مسافران آشنا باشد و برای رفع آنها راهکارهای مناسبی را ارائه داده است. یکی از بزرگترین مشکلات بعد از کنسل شدن برنامه سفر، استرداد هتل می باشد که گاهی اوقات ضررهای مالی را برای مسافران به همراه دارد. به همین خاطر این شرکت هزینه کارمزد استرداد را حذف نموده و بعد از استرداد هتل تنها درصد جریمه هتل باید پرداخت گردد. با این امکان می توان گفت با اقامت 24 ارزان رزرو کنید و ارزان استرداد را انجام دهید.

شرط رزرو هتل به بهترین و هوشمندانه‌ترین شیوه، دسترسی به منبعی کامل و جامع و کاملا تضمین شده از اطلاعات هتل‌ها در مقصد مورد نظر می‌باشد. این سامانه کامل ترین پایگاه اطلاعات از هتل های داخلی می باشد که مشخصات آنها کاملا واقعی بوده و مستقیما از هتل دریافت شده است. ارائه اطلاعات واقعی و تضمین شده، رزرو هتل با تخفیف های باور نکردنی و بیش از 50 درصد و استرداد آسان و ارزان باعث شده اند تا اقامت 24 انتخاب حرفه ای ها باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین