کد خبر: ۵۸۹۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

ادعای ستاره پرسپولیس از اشتباه داوری که سد راه قهرمانی در آزادی شد!

مدافع پرسپولیس گفت: داور دو پنالتی برای ما نگرفت تا به نتیجه تساوی برسیم.
آفتاب‌‌نیوز :
شجاع خلیل زاده پس از تساوی یک – یک پرسپولیس برابر ماشین سازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و باید برنده این دیدار می‌شدیم اما متأسفانه خستگی و فشار زیاد بازی‌ها باعث شده تا در هفته‌های پایانی نتوانیم عملکرد همیشگی خود را ارائه کنیم.

وی گفت: در این بازی چندین موقعیت مسلم داشتیم که متأسفانه با بدشانسی از دست دادیم. اگر خوش شانس بودیم باید با اختلاف چند گل بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم اما قسمت این شد که به امید خدا جشن قهرمانی را در شهر جم بگیریم.

مدافع پرسپولیس در خصوص عملکرد داور این دیدار تصریح کرد: داوری خوب نبود. دو پنالتی برای ما گرفته نشد و همین مسئله باعث شد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

شجاع خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارید یا خیر؟ گفت: من مثل برخی‌ها اهل بازار گرمی نیستیم. دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما باید صحبت کنم و ببینم شرایط چطور خواهد بود.

مدافع پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: باید دیدار پایانی خود مقابل پاس جنوبی را با پیروزی به پایان برسانیم. پاس جنوبی حریف سرسختی است اما امیدوارم در شهر جم بتوانیم جشن قهرمانی را در کنار هوادارانمان برگزار کنیم.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
شما که گل سالم تراکتور در بازی رفت را 7 متر افساید دیدی اینبار یا به چشمات شک کن یا به چیزی که میزنی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین