کد خبر: ۵۹۰۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

واکنش کیهان به بازتاب عکس توکلی و نبوی؛ ترفند و فریب برای رفع حصر و ممنوع‌التصویری!

«چطور شده کسی که طرفدار سوسیالیسم بوده و اکنون با لیبرال‌ها فالوده می‌خورد و توهین به شهید بهشتی(ره)، حرف‌ناشنوی از امام(ره)، خیانت در مذاکرات الجزایر، کارشکنی در دفاع مقدس، تحصن و استعفا در مجلس ششم، محکومیت در فتنه ۸۸ و... را در کارنامه خود دارد به زعم مدعیان اصلاحات شده است کسی که «در زندگی فردی و اجتماعی خود صداقت و سلامت را حفظ کرده» و «باید [او] را بازآفرینی کرد» و «حرف‌های [او] را گوش داد»؟ جز این که اینها همه ترفند و فریبی است برای رفع حصر و رفع ممنوع‌التصویری!»
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه کیهان در ذیل نوشتاری به عنوان «پایان «چپ و راست» یا آغاز «توطئه جدید»؟ نوشت: «روزنامه سازندگی در شماره روز گذشته خود، تصویر تمام‌قد بهزاد نبوی و احمد توکلی در کنار هم (در ضیافت افطار رئیس‌جمهور) را بر صفحه اول خود نشانده و با تیتر «پایان چپ و راست» در یادداشتی آورده است: «زیباترین و در عین حال متاثرکننده‌ترین قاب عکس افطاری - سیاسی رئیس‌جمهور… قاب مشترک بهزاد نبوی و احمد توکلی بود... [این دو] پس از ۴۰ سال به هم رسیدند.»

شایان ذکر است عکاس این تصویر که از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ و یار غار نویسنده بوده، با سناریویی از پیش تعیین شده، بهزاد نبوی و توکلی را عمداً کنار یکدیگر کشانده و تصویر آنها را ثبت کرده است.

سردبیر سازندگی هم به خیال اینکه فضاسازی رسانه‌ای در مورد این تصویر جواب داده! دو صفحه از روزنامه را به آن اختصاص داده و با آب و تابی سؤال‌برانگیز شروع به تطهیر محکوم فتنه ۸۸ و پیاده‌نظام آمریکایی کرده و نوشته است: «باید اکنون در شرایطی که ایران نیازمند همدلی است، حرف‌های آنان را گوش کرد.»

گفتنی است بهزاد نبوی، عضو ارشد حزب منحله مجاهدین و از متحصنین مجلس ششم، پس از نقش‌آفرینی در فتنه ۸۸، به شش سال حبس تعزیری محکوم شد. دو سال پیش بود که سردار یوسف فروتن، اولین سخنگوی سپاه و رئیس زندان اوین در دهه ۶۰، در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: «بهزاد نبوی در جلسات سازمان مجاهدین علناً به شهید بهشتی توهین می‌کرد [تا جایی که] به نشانه اعتراض با دلخوری و بحث با آنها جلسه را ترک کردم و دیگر در جلساتشان شرکت نکردم.» یا حسین فدایی در گفت‌وگویی گفته بود: «بهزاد نبوی حرف امام را رد کرد و گفت ما هم مجتهد سیاسی هستیم.» جلال‌الدین فارسی هم در مورد خیانت بهزاد نبوی در مذاکرات الجزایر، اسناد و کدهای قابل تأملی را ارائه کرده و می‌گوید: «نبوی در جریان مذاکرات به واسطه کارهای خیانت‌آمیز خود ضربه بدی به کشور وارد کرد.»

محسن رفیق‌دوست و حبیب‌الله عسگراولادی هم در گفت‌وگوهایی در قالب تاریخ شفاهی، از مخالفت‌های نبوی با رزمندگان سپاه و بسیج و کارشکنی‌هایش در کار جبهه‌ها گفته‌اند. حالا چطور شده کسی که طرفدار سوسیالیسم بوده و اکنون با لیبرال‌ها فالوده می‌خورد و توهین به شهید بهشتی (ره)، حرف‌ناشنوی از امام (ره)، خیانت در مذاکرات الجزایر، کارشکنی در دفاع مقدس، تحصن و استعفا در مجلس ششم، محکومیت در فتنه ۸۸ و… را در کارنامه خود دارد به زعم مدعیان اصلاحات شده است کسی که «در زندگی فردی و اجتماعی خود صداقت و سلامت را حفظ کرده» و «باید [او] را بازآفرینی کرد» و «حرف‌های [او] را گوش داد»؟ جز اینکه اینها همه ترفند و فریبی است برای رفع حصر و رفع ممنوع‌التصویری!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
فقط نفرت پراکنی میکنی کیهان. ترس تو نه از امریکا که از ایران بدون بند و حصر و زندان است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین