کد خبر: ۵۹۰۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
محمدنصرتی:

پرسپولیس اگر قهرمان جام حذفی هم شود، کاری باورنکردنی انجام داده است/ دوست داشتم برانکو سرمربی تیم ملی شود

محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر این تیم بتواند قهرمانی جام حذفی را نیز به دست بیاورد، کاری خارق‌العاده و باورنکردنی انجام داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد نصرتی درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ابتدا تبریک جانانه می‌گویم به هواداران و بازیکنان پرسپولیس و در رأس آن به برانکو که در این چند فصل یک تیم قدرتمند ساخته است. فکر می‌کنم دفاع از عنوان قهرمانی سخت‌تر از خود قهرمانی است و اینکه یک تیم بتواند سه دوره متوالی قهرمان شود، کار بزرگی است.

وی افزود: در این فصل فشار روی پرسپولیس زیاد بود. نه تنها فشار بازی‌ها، بلکه فاصله کم مسابقات و از طرف دیگر فشارهای روحی و روانی زیادی نیز روی بازیکنان بود، ضمن اینکه پرسپولیس به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ بود و شاید همین موضوعات هم باعث شد این تیم در هفته‌های پایانی طراوت همیشگی را نداشته باشد.

«برانکو عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته است و اکنون هواداران این تیم نگران ماندن او هستند». بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع عنوان کرد: به نظرم برانکو بهترین مربی خارجی است که بعد از انقلاب به ایران آمده است. او هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس عملکرد خوب و قابل قبولی داشت.  برانکو مربی بسیار با دانش، بزرگ و با شخصیتی است. فکر می‌کنم کسانی که در پرسپولیس سابقه بازی دارند، بهتر می‌توانند درک کنند برانکو چه کار بزرگی انجام داده است.

نصرتی ادامه داد: در مورد برانکو باید ببینیم سیاست باشگاه چیست. او تا الآن فوق‌العاده نتیجه گرفته و من به شخصه دوست داشتم دوباره هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، چون شناخت خوبی از فوتبال ما و آسیا دارد و به راحتی می‌توانست تیم ملی را به جام جهانی ببرد و نتایج خوبی بگیرد. از طرفی برانکو مربی گران‌قیمتی هم نیست.

وی در خصوص دیدار تیم پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی نیز یادآور شد: به نظرم پرسپولیس همین که در لیگ برتر قهرمان شده، کار خیلی خیلی بزررگی کرده است، اما اگر جام حذفی را هم به دست بیاورد،‌ کار خارق‌العاده و باورنکردنی را انجام داده و فکر نمی‌کنم به این زودی بتواند تیمی این عناوین را به دست بیاورد.


تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
اگه قراره ....... تکلیف پرسپولیس را مشخص کنید......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین