کد خبر: ۵۹۰۷۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

شوک به فوتبال ایران؛ بالاخره تکلیف پرونده سوپرجام مشخص شد

به نظر می‌رسد که دادگاه CAS رای نهایی خود را در خصوص پرونده سوپر جام ایران صادر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
برگزار نشدن دیدار سرخآبی‌های پایتخت در ابتدای فصل دردسرهای عجیبی را در فوتبال ایران به وجود آورد و در آخر نیز باشگاه استقلال با شکایت به دادگاه CAS کار را به مراجع قانونی کشاند.

این طور که یکی از روزنامه‌های صبح کشور از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نقل کرده است، رای سوپر جام که پیش از این در خبرها داشتیم قرار بود در اردیبهشت ماه صادر شود به سود قرمزپوشان پایتخت است و دیگر نیازی به برگزاری بازی جدیدی میان این دو تیم پرطرفدار نیست.

 شوک به فوتبال ایران؛ بالاخره تکلیف پرونده سوپرجام مشخص شد + سند

انتظار می‌رود که این خبر پس از برگزاری نیمه نهایی جام حذفی و به پایان رسیدن تب‌و تاب مسابقات داخلی به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شود.

ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
2
سلام بنده خدا عرب گفته بود بنظرم رای به نفع ما باشه ولی هنوز نتیجه نهایی مشخص نشده اخه خداییش این چه نوع جلب مخاطب اخه...مقداری خجالت ارزوست
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
1
2
هیچ عقل سلیم باور می کند ۳روز مانده به تاریخ بازی فینال حذفی هیئت فوتبال واقای فتاحی تمام پرسپولیسی با خیلی عجله برابر نامه رسمی نتیجه بازی ۳ صفر وپرسپولیس را برنده اعلام کرد توجه کنید خدا شاهده در دنیا بی سابقه بوده تکرار می کنم ۳روز به تارخ بازی مانده ونامه رسمی فتاحی موجود است!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین