کد خبر: ۵۹۰۸۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

حناچی: «همشهری» از گذشته زیرنظر دفتر شهردار بوده است

پیروز حناچی شهردار تهران درباره موضوع انتقال موسسه همشهری به زیرمجموعه دفتر شهردار و انتقاداتی که در این باره مطرح شده تصریح کرد: این موسسه از گذشته براساس تشکیلات شهرداری زیر نظر دفتر شهردار بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
وی روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از 14 طرح شهری منطقه 9 پایتخت در جمع خبرنگاران افزود: اما این موسسه همیشه شخصیت مستقل حقوقی خود را داشته است.
شهردار تهران همچنین درپاسخ به اینکه آیا قرار است سید مناف هاشمی (استاندار معزول گلستان) را به عنوان معاون خود منصوب کنید؟ اظهارداشت: خیر.

تشکیلات شهرداری محدود می شود

حناچی در ادامه با بیان اینکه کلیات لایحه اصلاح ساختار شهرداری آماده شده است و بزودی برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارایه می شود؛ گفت: براین اساس تشکیلات و ساختار سازمانی شهرداری محدودتر می شود.

وی در خصوص کاهش تعداد معاونت های شهرداری نیز اظهارداشت: پیش از این، کاهش تعداد معاونت ها از 9 مورد به شش معاونت ابلاغ شده بود که اکنون این محدودیت برداشته شده است.

حناچی افزود: اما در لایحه ساختاری جدید تعداد معاونت ها کاهش پیدا کرده است و معاونت هایی که فعالیت آنها به یکدیگر نزدیک است در هم ادغام می شود.

به گفته شهردار تهران کاهش تعداد معاونت ها سبب افزایش انسجام در بدنه شهرداری می شود.
وی در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز یادآور شد: کلیات این لایحه در مجلس به تصویب رسیده و برای شور بیشتر به کمیسیون مربوطه برگشت داده شده است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: این لایحه نسبت به گذشته مسیر بهتری را طی می کند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین