کد خبر: ۵۹۱۴۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
این سفرها عمدتاً از آمریکا نمایندگی دارند و برخی رسانه‌ای می‌شود و پاره‌ای از سفرها نیز محرمانه می‌ماند

افزایش سفر مقامات برخی کشورها به تهران برای میانجی‌گری بین ایران و آمریکا| توضیح سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: به صراحت گفته‌ایم تا رفتارها عوض نشود، مذاکره‌ای در کار نخواهد بود

به صراحت گفته‌ایم تا رفتارها عوض نشود، تا حقوق کشور تامین نشود، تا از لفاظی به اقدام عملی تغییر مسیر ندهند، راه همین است. به هیچ وجه مذاکره ای در کار نخواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی کوتاه نوشت: سفر مقامات مسئول کشورهای مختلف به ایران افزایش یافته افزایش سفر مقامات برخی کشورها به تهران برای میانجی‌گری بین ایران و آمریکا| توضیح سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: به صراحت گفته‌ایم تا رفتارها عوض نشود، مذاکره‌ای در کار نخواهد بوداست.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی کوتاه با بیان این که سفر مقامات مسئول کشورهای مختلف به ایران افزایش یافته است افزود: عمدتاً از آمریکا نمایندگی دارند. برخی رسانه‌ای می‌شود و پاره‌ای از سفرها نیز محرمانه می‌ماند.

خسروی افزود: بر اساس سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران، بدون استثنا، پیام اقتدار، منطق، مقاومت و ایستادگی ملت ایران به آنان ابلاغ شده است.

وی در خاتمه گفت: به صراحت گفته‌ایم تا رفتارها عوض نشود، تا حقوق کشور تأمین نشود، تا از لفاظی به اقدام عملی تغییر مسیر ندهند، راه همین است. به هیچ وجه مذاکره‌ای در کار نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین