کد خبر: ۵۹۲۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
/روز قدس؛ شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین/

رئیس قوه قضائیه: آزادی قدس دغدغه و مسئله اصلی جهان اسلام است

رئیس قوه قضائیه گفت: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی به وجود آوریم و امنیت اقتصادی نیز با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مسئله آزادی قدس دغدغه و مسئله اصلی جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه باید همه دغدغه مندان دین و شریعت و آزادی انسان به موضوع رهایی قدس شریف بیندیشند، تصریح کرد: موضوع قدس نمادی مهم در ارتباط با ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان است و این ایستادگی در کنار مظلومان عالم از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: هر چه حضور مردم در اجتماعاتی چون روز قدس افزایش می‌یابد به همان نسبت بر مسئولیت ما مسئولان نیز افزوده می‌شود.

رئیسی تصریح کرد: تهدیدات منطقه‌ای چون القاعده و داعش که با نقشه بسیار پیچیده دولت آمریکا، فتنه گری اسرائیل و انگلیس و پول سعودی رخ داد را نیز به فرموده رهبر انقلاب با توان و خواستن جوانان مقاوم از بین بردیم.

وی بیان کرد: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی به وجود آوریم و امنیت اقتصادی نیز با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود چرا که هیچ کارآفرینی در شرایط فساد حاضر به آغاز کار نمی‌شود.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن در سه عرصه اقتصادی، رسانه‌ای و سیاسی علیه کشور ما جنگ به راه انداخته است و در جنگ روانی بر دل‌ها، افکار و باورهای مردم کار می‌کنند و می‌خواهند در فضای روانی جامعه تغییر ایجاد کنند.

رئیسی با بیان اینکه باور ما در قوه قضائیه بر این است که کار در کشور با همکاری و همیاری همه دستگاه‌های کشور به پیش می‌رود، یادآور شد: باید خود را در رفع موانع توانمند دانسته و در حقیقت شعار ما می‌توانیم را باور داشته باشیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین