کد خبر: ۵۹۲۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
مشاور رئیس‌جمهور:

روز قدس سرآغاز حرکت به سوی آزادی فلسطین است

ولی الله سیف با بیان اینکه نخستین بار نیست که سازمان‌های بین‌المللی و دیده‌بان‌های حقوق بشر، به رغم شعارهایی که می‌دهند، در زمینه نقض گسترده حقوق بشر فلسطینیان و ارتکاب جنایات جنگی گسترده توسط رژیم اشغال‌‌گر قدس، هیچ اقدام عملی نکرده و تنها به سکوت می‌پردازند. این سازمان‌ها متاسفانه تصمیم گرفتند که از یک جریان فاسد و فاسق حمایت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
ولی الله سیف (رئیس کل پیشین بانک مرکزی)، ضمن مسلم دانستن پژواک ابتکار حضرت امام (ره) در رابطه با آغاز حرکت به سمت استقلال فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها در جهان، یادآور شد: گذشت بیش از سه دهه از ارتحال رهبر کبیر انقلاب می‌گذرد. حضور مردم در پاسداشت روز جهانی قدس، نمایانگر پایداری این ابتکار در اذهان عمومی ایرانیان و ملت‌های آزاده سراسر جهان است.

وی افزود: بدون تردید، عظمت این حرکت، با استمرار قطعی در دستیابی به هدف والای آزادی قدس، تعین و نمود جهانی خواهد یافت.

ولی‌الله سیف همچنین در پاسخ به سرانجام ایده معامله قرن اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان ایران، هرگز هیچ حرکتی که بخواهد منجر به تضعیف حرکت اسلامی باشد را، تایید و پشتیبانی نخواهد کرد و با قدرت و قاطعیت، به حمایت خود از حرکت‌های اسلامی و آزادی‌خواهانه ادامه خواهد داد تا سرانجام قدس شریف آزاد شود.

مشاور رئیس‌جمهور با بیان اینکه نخستین بار نیست که سازمان‌های بین‌المللی و دیده‌بان‌های حقوق بشر، به رغم شعارهایی که می‌دهند، در زمینه نقض گسترده حقوق بشر فلسطینیان و ارتکاب جنایات جنگی گسترده توسط رژیم اشغال‌‌گر قدس، هیچ اقدام عملی نکرده و تنها به سکوت می‌پردازند. این سازمان‌ها متاسفانه تصمیم گرفتند که از یک جریان فاسد و فاسق حمایت کنند.

مشاور رئیس جمهور در پایان خاطرنشان ساخت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند، روز به روز دارد بر قدرت و عظمت ملت فلسطین افزوده می‌شود؛ شاید یک زمانی مردم این سرزمین مجبور بودند که با پرتاب سنگ و انتفاضه، برای استیفای حقوقشان بکوشند اما اکنون، با بکارگیری موشک‌های پیشرفته، پاسخگوی خوی تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی هستند و در نهایت با همین توان فزاینده، فلسطین را آزاد خواهند کرد و اسرائیل را نیز از صحنه روزگار محو خواهند کرد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین