کد خبر: ۵۹۲۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
رونمایی از مرکز تفریحی با تم موضوعی فیلم "جنگ ستارگان"

موجودات عجیب فضایی در پارک جنگ ستارگان+ تصاویر

علاقمندان به مجموعه فیلم‌های "جنگ ستارگان" و شخصیت‌ها و فضای آن فیلم در روز جمعه (31 مه) ماه جاری در دیزنی لند کالیفرنیا شاهد افتتاح رسمی مرکز تفریحی و سرگرمی خواهند بود. انتظار می‌رود این محل با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- به تازگی با حضور "استیون اسپیلبرگ" کارگردان مشهور امریکایی از مجموعه تفریحی با تم موضوعی فیلم "جنگ ستارگان" توسط دیزنی لند رونمایی شد. ارزش این مرکز سرگرمی یک میلیارد دلار تخمین زده شده است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ علاقمندان به مجموعه فیلم‌های "جنگ ستارگان" و شخصیت‌ها و فضای آن فیلم در روز جمعه (31 مه) ماه جاری در دیزنی لند کالیفرنیا شاهد افتتاح رسمی مرکز تفریحی و سرگرمی خواهند بود. انتظار می‌رود این محل با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شود. 

"جنگ ستارگان" نام مجموعه فیلمی حماسی در سبک اپرای فضایی است که "جورج لوکاس" کارگردان آمریکایی خالق آن است. این فیلم ماجرای شخصیت‌های متفاوت را در قالب مدت‌ها پیش در کهکشانی دور افتاده نشان می‌دهد.

اولین قسمت این فیلم در سال ۱۹۷۷ با عنوان جنگ ستارگان (سپس بخش بعدی آن در سال ۱۹۸۱ با نام قسمت چهارم: امیدی تازه) منتشر شد و باعث گسترش جنگ ستارگان در فرهنگ عامه در سراسر جهان شد.

"استیون اسپلیبرگ" نیز چندین بار به کارگردانی فیلمی از مجموعه جنگ‌ ستارگان نزدیک شده بود و اولین گزینه برای کارگردانی فیلم "بازگشت جنگ ستارگان" بود اما به سبب منازعاتی که با انجمن کارگردانان آمریکا داشت اجازه نیافت این فیلم را مقابل دوربین ببرد. او بعدها برای ساخت فیلم‌های دیگر از این مجموعه ابراز علاقه کرد اما "جورج لوکاس" این اجازه را به او نداد.

"اسپیلبرگ" در این‌باره می‌گوید: "درک می‌کنم که چرا "جنگ ستارگان" فرزند "لوکاس" و اثر انگشت اوست. او می‌داند که من مجموعه فیلم‌های "پارک ژوراسیک" و "رایدر" را در کارنامه دارم و فکر نمی‌کنم تمایلی داشته باشد من را در "جنگ ستارگان" نیز سهیم کند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین