کد خبر: ۵۹۲۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

تاثیرات رپورتاژ آگهی و لینک‌سازی در بهبود سئو سایت

یکی از مهمترین روش‌ها در اصول سئو و افزایش بازدید یک وبسایت استفاده از رپورتاژهای آگهی می‌باشد چرا که کاربران از تبلیغات‌های بی‌محتوا خسته شده و ماهیت اینگونه از تبلیغات برایشان روشن شده است. علاوه‌براین سبب می‌شود جایگاه یک وبسایت در موتورهای جستجو بهبود یافته و به تبع آن ترافیک وبسایت افزایش یافته و در نتیجه کسب و کار وبسایت توسعه می‌یابد، اما رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

جذب مخاطب مهمترین اصل در گسترش یک کسب و کار و افزایش درآمد است، این امر با استفاده از تبلیغات محقق خواهد شد از طرفی شیوه تبلیغ نیز بسیار مهم است امروزه موثرترین شیوه تبلیغ را می‌توان رپورتاژ آگهی دانست چرا که استفاده از تبلیغات با روش‌های سنتی تاثیرگذاری خود در جذب مخاطب و معرفی موثر یک محصول و یا کسب و کار را از دست داده‌اند. از طرفی معرفی یک برند و جذب مخاطب در فضای اینترنت نیازمند این است که وبسایت شما در نتایج جستجو در تاپیک‌های بالایی نمایان شود. این کار با بهبود سئو وبسایت انجام می‌شود. مهمترین عامل برای معرفی موثر یک برند و بهبود سئو یک سایت را می‌توان تبلیغات موثر با استفاده از ارایه یک محتوای مفید دانست که این فلسفه تبلیغ با استفاده از رپورتاژ آگهی و بک‌لینک می‌باشد. برای استفاده از این شیوه تبلیغ، دانستن شیوه تعیین قیمت یک رپورتاژ و استفاده از یک وبسایت مناسب جهت درج تبلیغ بسیار مهم است، تسمینو یکی از باتجربه‌ترین گروه‌های فعال در حوزه‌ی تبلیغات با استفاده از رپورتاژهای آگهی و روش‌های لینک‌سازی است، با استفاده از خدمات این گروه شما قادر به معرفی برند و بهبود سئو و کسب و کار خود به نحو احسنت خواهید بود.

رپورتاژ آگهی چیست؟

یکی از مهمترین روش‌ها در اصول سئو و افزایش بازدید یک وبسایت استفاده از رپورتاژهای آگهی می‌باشد چرا که کاربران از تبلیغات‌های بی‌محتوا خسته شده و ماهیت اینگونه از تبلیغات برایشان روشن شده است. علاوه‌براین سبب می‌شود جایگاه یک وبسایت در موتورهای جستجو بهبود یافته و به تبع آن ترافیک وبسایت افزایش یافته و در نتیجه کسب و کار وبسایت توسعه می‌یابد، اما رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟

تاثیرات رپورتاژ آگهی و لینک‌سازی در بهبود سئو سایت

زمانی که شما عبارتی را در موتورهای جستجویی مانند گوگل سرچ می‌کنید وبسایت‌هایی که شامل عبارت جستجو شده با محتوای مفید باشد در تاپیک‌های بالاتر ظاهر خواهند شد؛ به همین دلیل بازدید از وبسایت‌هایی که در نتایج اولیه جستجو قرار می‌گیرند بیشتر خواهد بود. با اطلاع از این موضوع و کاربرد رپورتاژهای آگاهی شما می‌توانید با انتشار تبلیغات خود در وبسایت‌های پربازدید و در قالب یک محتوای مفید به معرفی برند خود بپردازید و سئو وبسایت و کسب و کار خود را توسعه دهید.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی- به دلیل انتشار تبلیغات با استفاده از یک خبر و محتوای مفید، کاربران بیشتری به تبلیغات جذب می‌شوند.

  • تبلیغات در وبسایت‌های پربازدید و تخصصی در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
  • - تاثیرگذاری طولانی مدت تبلیغات به دلیل ماندگاری و عدم حذف محتوای حاوی تبلیغ از وبسایت.
  • - رپورتاژ آگهی نسبت به انواع دیگر تبلیغ تاثیرات بیشتری در بهبود سئو وبسایت خواهد داشت.
  • - با استفاده از یک رپورتاژ آگهی می‌توانید به معرفی کسب و کارتان در موتورهای جستجو بپردازید.
  • - هزینه رپورتاژ آگهی با توجه به تاثیرگذاری نسبت به روش‌های دیگر تبلیغات بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.
  • - مهمترین چیز در یک کسب و کار کسب اعتبار است با استفاده از رپورتاژها شما علاوه بر معرفی خود اعتبار کسب خواهید کرد، چیزی که سرعت پیشرفتتان را چند برابر خواهد کرد.

استفاده از بک لینک برای افزایش ترافیک وب‌سایت

تاثیرات رپورتاژ آگهی و لینک‌سازی در بهبود سئو سایت

خرید بک لینک از مهمترین و موثرترین روش‌ها در بهبود سئو سایت است که در حال حاضر توسط بسیاری از وبسایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روش بک لینک شما با پرداخت هزینه یک لینک را به صورت تصویر و یا متن در یک وب‌سایت پربازدید و یک محتوا مفید قرار داده و وبسایت شما برای افرادی که روی لینک و یا تصویر وبسایت شما کلیک کنند باز می‌شود. بنابراین هر چه تعداد بک‌لینک‌ها در یک مطلب و یا وبسایت بیشتر باشد، شانس مشاهده وب‌سایت شما توسط کاربران بیشتر خواهد بود. از طرفی موتورهای جستجو به وبسایت‌هایی که تعداد بک‌لینک‌های بیشتری به آن‌ها ارجاع داده شود امتیاز بیشتری می‌دهند. بنابراین خرید بک لینک از وبسایت‌های پربازدید و معروف در افزایش رتبه سایت و به طبع آن افزایش اعتبار وب‌سایت شما تاثیر مستقیم خواهد داشت. در ادامه به عوامل موثر در تعیین قیمت یک رپورتاژ آگهی می‌پردازیم.

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه:

امتیازدهی اعتبار یک دامنه و صفحه با توجه به میزان مفید بودن محتویات آن‌ها انجام می‌شود و به این صورت تعیین می‌کند که شانس قرارگیری یک عنوان و صفحه در تاپیک‌های بالایی نتایج جستجو چقدر است. امتیازدهی به صورت صفر تا صد بوده و امتیاز بیشتر به معنی محتوای معتبرتر و شانس قرارگیری بیشتر در عناوین بالای موتورهای جستجو خواهد بود. از طرفی وب‌سایت‌های دارنده امتیازهای بیشتر از 60 معمولا تبلیغات انجام نمی‌دهند. بهترین مکان برای انتشار رپورتاژ آگهی وبسایت‌هایی با امتیاز دامنه و محتوای بین 30 تا 60 می‌باشند که شانس دیدن تبلیغات شما را به صورت محسوسی افزایش خواهند داد.

امتیاز اسپم و اهمیت آن:

امتیاز اسپم نشان‌دهنده این است که محتوای یک وبسایت تا چه حدی اسپم و یا غیرمفید می‌باشد؛ به بیان دیگر وبسایت‌های امتیازدهنده اسپم مشخص می‌کنند که میزان مطالب غیرمرتبط با موضوعات چقدر است روشن است که هر چه میزان محتوای یک وب‌سایت غیرمفید و غیرکاربردی باشد کاربران چند لحظه پس از ورود به سایت از آن خارج خواهند شد؛ پس شانس دیده شدن تبلیغات بسیار کاهش می‌یابد. از طرفی موتورهای جستجو وبسایت‌هایی که دارای امتیاز اسپم بالا باشند را جریمه خواهد کرد که می‌تواند باعث جلوگیری از بهبود وبسایت شما شود به طور کلی پیشنهاد می‌شود در انتشار تبلیغات از وب‌سایت‌هایی با امتیاز اسپم کمتر از 5 استفاده شود.

تاثیر رتبه الکسا بر قیمت رپورتاژ آگهی و بک لینک:

رتبه یک وبسایت در الکسا نشان دهنده تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک سایت در بازه های زمانی مشخص می باشد بدیهی است که وب سایت های پرترافیک شانس دیده شدن رپورتاژ آگهی وب سایتتان را افزایش خواهند داد.

تعداد لینک های فالو در رپورتاژ:

تعداد این لینک ها می تواند باعث بهبود سئو سایت شود و شانس دریافت رتبه بهتر در نتایج موتورهای جست و جو را بیشتر کند تعداد این لینک ها توسط وبسایت ارایه دهنده خدمات رپورتاژ مشخص می شود که تعداد آن ها معمولا بین دو تا چهار تاست استفاده بیشتر از لینک های فالو می تواند تاثیر معکوس در بهبود سئو وبسایت شما داشته باشد.

خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

همانطور که مطالعه کردید تعیین قیمت یک رپورتاژ آگهی امری دشوار بوده و حتی با بررسی موارد ذکر شده نمی توان به تعیین قیمت با درصد خطای کم دست یافت بنابراین استفاده از تجربیات یک فرد و یا گروه با تجربه و مطمئن در امر خرید یک رپورتاژ آگهی و یا یک بک لینک بسیار مهم می باشد . تسمینو را می توان به عنوان یکی از مجرب ترین و منصف ترین گروه های این حوزه معرفی کرد با استفاده از خدمات ارائه شده توسط این گروه دیگر نیازی به محاسبات پیچیده مربوط به تعیین قیمت ندارید از طرفی می توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما در وب‌سایت های معتبر منتشر خواهد شد و از این طریق قادر خواهید بود سئو سایت خود را بهبود داده و کسب و کار خود را توسعه دهید.

یکی دیگر از دلایلی که سبب می‌شود تسمینو را یکی از بهترین گروه‌های فعال در این حوزه بدانیم ارتباطات گسترده تسمینو با وبسایت‌های معروف و مطمئن می‌باشد که سبب بهره‌مندی شما از تخفیفات ویژه خواهد شد.

خرید و مشاوره رایگان با گروه تسمینو

با ورود به وبسایت رسمی تسمینو و استفاده از گزینه ایجاد حساب کاربری قادر خواهید بود در وبسایت تسمینو ثبت‌نام کرده از خدمات تسمینو استفاده کنید به عنوان مثال با انتخاب گزینه ایجاد رپورتاژ آگهی تسمینو می‌توانید سفارش رپورتاژ آگهی خود را در زمانی کوتاه و تنها طی پنج قدم کامل کنید. یکی از خدمات بسیار خوب تسمینو مشاوره رایگان این گروه به کاربران خود می‌باشد. در صورتی که تجربه خرید یک رپورتاژ آگهی و یا یک بک لینک را ندارید می‌توانید با استفاده از راهنمایی و تجارب مشاورین گروه تسمینو به کسب اطلاعات در مورد اصول سئو و مسایل مربوط به رپورتاژهای آگهی بپردازید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین