کد خبر: ۵۹۳۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
عملیات امنیتی برای حفاظت از جان ترامپ، 25 میلیون پوند هزینه داشته

ترامپ و اعضای خانواده در ضیافت ملکه| حفاظت امنیتی شدید از ترامپ در جریان سفر به لندن+عکس

بطری‌های محتوی خون ترامپ برای استفاده در صورت لزوم در موارد اضطراری پزشکی، همراه تیم امنیتی او بوده‌اند. خودروی کادیلاک 1.1 میلیون پوندی حامل او با پنجره‌های ضد گلوله 5 اینچی بوده است. این خودرو همچنین در برابر اثرات گاز اشک‌آور مصون است.
ترامپ و اعضای خانواده در ضیافت ملکه| حفاظت امنیتی شدید از ترامپ در جریان سفر به لندن+عکس
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا به همراه "ملانیا" بانوی اول آمریکا و فرزندان ترامپ در مهمانی بزرگی در کاخ باکینگهام لندن حضور یافته‌اند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ همراه با ترامپ و ملانیا 49 ساله، پسران و دختران دونالد ترامپ یعنی ایوانکا 37 ساله، ترامپ جونیور 41 ساله، اریک 35 ساله، تیفانی 25 ساله حضور داشته‌اند.

از دیگر حواشی سفر ترامپ و اعضای خانواده‌اش به بریتانیا، حفاظت شدید صورت گرفته از سوی نیروهای امنیتی آن کشور در طول عبور و مرور آنان در خیابان بوده است.

براوردها نشان می‌دهند که عملیات امنیتی برای حفاظت از جان ترامپ و سالم ماندن او 25 میلیون پوند هزینه داشته است. خودروی ضدانفجاری که او را منتقل کرده بود با هفت سیلندر و مقاوم در برابر انفجار احتمالی بمب بوده است.

همچنین، بطری‌های محتوی خون ترامپ برای استفاده در صورت لزوم در موارد اضطراری پزشکی، همراه تیم امنیتی او بوده‌اند. خودروی کادیلاک 1.1 میلیون پوندی حامل او با پنجره‌های ضد گلوله 5 اینچی بوده است. این خودرو همچنین در برابر اثرات گاز اشک‌آور مصون است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین