کد خبر: ۵۹۳۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹

دلایل جدایی پاتوسی از استقلال مشخص شد

آیاندا پاتوسی شب گذشته با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی اش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.
دلایل جدایی پاتوسی از استقلال مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

آیاندا پاتوسی در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر به صورت قرضی به استقلال پیوست و با ارائه نمایش های قابل قبول در ترکیب این تیم به بازیکنی محبوب در بین هواداران آبی پوش تبدیل شد.

پاتوسی وعده داده بود از طریق مدیر برنامه هایش دلایل جدایی‌اش از استقلال را افشا کند.

مدیر برنامه های پاتوسی درباره تصمیم جدایی این بازیکن از استقلال اظهار داشت: با کمترین هزینه پاتوسی جذب استقلال شد، شاید جالب باشد بدانید قرارداد این بازیکن فقط ماهی ۱۰ هزار دلار بوده است.

وی افزود: نحوه پرداختی در فوتبال ایران و باشگاه استقلال برای پاتوسی عجیب است و او از این موضوع به شدت ناراحت است.

مدیر برنامه های پاتوسی خاطرنشان کرد: هنوز قسط آخرباشگاه استقلال که قرار بود به باشگاه کیپ تاون پرداخت شود انجام نشده است.

پاتوسی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به صورت قرضی به استقلال پیوست اما در قراردادش بندی وجود داشت که با پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به عنوان رضایت نامه به باشگاه کیپ تاون او را به صورت دائم حفظ می کرد.

پاتوسی به جز پرداخت پول رضایت نامه به باشگاه سابقش خواستار دریافت ۷۵۰ هزار دلار برای فصل آینده از استقلال شد.

امیر حسین فتحی چندی پیش در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرده بود این باشگاه برای تمدید قرارداد با پاتوسی مشکل مالی ندارد و منابع لازم برای تحقق این امر فراهم شده است.

فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال امروز با انتقاد از عملکرد مدیران آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد: بعضی از اعضای باشگاه به جای کمک فقط به فکر منافع شخصی خود هستند. من دو هفته قبل گفتم استقلال شرایط نگران کننده‌ای دارد. همه می‌دانند که پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و بارها تاکید کردم که حفظ شود منتهی واقعاً نمی‌دانم که چه کسانی این روزها برای تیم فصل آینده تصمیم می‌گیرند.

البته مسولان استقلال در تلاش هستند علاوه بر پرداخت قسط آخر خود به به باشگاه کیپ تاون پاتوسی را برای ماندن در استقلال جلب کنند.

پاتوسی دیشب در صفحه شخصی اش این یادداشت را منتشر کرد: هواداران عزیز استقلال، تشکر بابت همه چیز این ماجراجویی، متاسفانه همه چیز اونجوری که انتظار داشتیم (دوست داشتیم) پیش نرفت، ولی شما شگفت انگیز هستید، مرسی بابت حمایت هاتون، بهترین آرزوهارو براتون دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین