کد خبر: ۵۹۳۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

ورود بی‌سابقه مسافران به کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اعلام کرد: تمام ظرفیت‌های اقامتی اعم از هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در ایام تعطیلات عید فطر تکمیل شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

امید قادری با اعلام این خبر اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های اقامتی هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی مورد پیش درخواست قرار گرفته‌اند و ظرفیت مهمانپذیرها نیز بیش از ٨٠ درصد تکمیل شده، ولی کماکان شاهد درخواست تامین اقامت از شهروندان سایر استان‌ها هستیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان تعطیلات تابستان ادامه داشته باشد که این اتفاق در نوع خود برای استان کرمانشاه بی‌سابقه است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه ضمن اعلام سر زیر شدن گردشگران در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان، خاطرنشان کرد: روبه رو شدن با این حجم تقاضای اقامت گردشگران، مسئولیت این اداره کل را برای توسعه زیر ساخت‌های اقامتی سنگین‌تر می‌کند.

قادری همچنین خواستار همراهی سایر ادارات و ارگان‌ها در توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کرمانشاه شد و تاکید کرد: خدمات حمل و نقل جاده‌ای، خدمات رفاهی و بهداشتی، کنترل ترافیک، نصب تابلوهای راهنمای روستا و مسیرهای میان‌بر، اعلام وضعیت آب و هوا و تبلیغات توسط رسانه ملی باید باجدیت بیشتری دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین