کد خبر: ۵۹۳۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

ستاره 'بازی تاج‌و‌تخت' به دلیل استرس کمک می‌گیرد

کیت در مصاحبهٔ اخیرش از "نوسانات شدید عاطفی" بعد از فیلمبرداری آخرین صحنه‌های بازی تاج‌و‌تخت صحبت کرده بود، مجموعه‌ای که در هشت فصل آن بازی کرده بود.
ستاره 'بازی تاج‌و‌تخت' به دلیل استرس کمک می‌گیرد
آفتاب‌‌نیوز :

کیت هرینگتون، ستارهٔ مجموعهٔ بازی‌تاج‌وتخت، به دلیل مسایل شخصی از جمله استرس و الکل به "مرکز روان‌درمانگری" مراجعه کرده است.

بنا به گزارش‌ها، این بازیگر که برای بازی در نقش جان اسنو شهرت فراوانی پیدا کرده، از چند هفتهٔ پیش درمان خود را شروع کرده است.

مدیر برنامه‌های او گفته است که کیت درگیر رفع "مشکلات شخصی" است.

ستاره 'بازی تاج‌و‌تخت' به دلیل استرس کمک می‌گیرد

کیت در مصاحبهٔ اخیرش از "نوسانات شدید عاطفی" بعد از فیلمبرداری آخرین صحنه‌های بازی تاج‌و‌تخت صحبت کرده بود، مجموعه‌ای که در هشت فصل آن بازی کرده بود.

در مصاحبه‌ای دیگر، بازیگر ۳۲‌ساله به مجلهٔ اسکوایر گفت که برای بازی در نقش جان اسنو در صحنه‌های آخر سریال چه حالی داشته است.

او گفت: "روز آخر فیلمبرداری، من حالم خوب بود... حالم خوب بود... خوب... آخرین صحنه‌ها را شروع کردیم و من کم‌کم نفس‌هایم به شماره افتاد و احساس خفگی می‌کردم.

"وقتی آنها گفتند کات! تمام! من... در‌هم‌ شکستم. یورش بی‌امان و هم‌زمان اندوه و آسودگی این که دیگر این نقش را بازی نخواهم کرد".

مستندی دربارهٔ پایان مجموعهٔ بازی تاج‌و تخت به نام "لست واچ" پخش شد. در این مستند، کیت با آگاهی از پایان کار شخصیت جان اسنو، گریه می‌کند.

کیت در سریال بازی تاج‌و‌تخت از اولین تا آخرین فصل حضور داشت و به سایت "ورایتی" از اثرات کار در چنین سریال مهیج و دشواری در زمانی طولانی گفته است. او گفت: "روابط و شوخی‌هایی بین ما به مدت هشت سال شکل گرفته و باقی‌مانده است". "این زمانی طولانی برای تداوم شوخی‌ها و صمیمیت‌هاست، شوخی‌هایی که هیچ‌وقت کهنه و ملال‌آور نمی‌شدند. در آخرین بخش، من حس می‌کردم که حالا همهٔ آنها ملال‌آور و کسل‌کننده شده‌اند و این فقط به این دلیل بود که ما فرا رسیدن پایان کار را می‌دیدیم". "این همان مسیری است که به طور احساسی از چیزی دل بکنی، روابط کم‌کم شروع به کش آمدن می‌کند، آهسته‌آهسته همه‌چیز به حاشیه رانده می‌شود و ساییده و نابود می‌شود".

جو دمپسی، که نقش گندری را بازی می‌کرد، چند سال از بازی در این مجموعه کناره‌گیری کرده بود، او در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت وقتی دوباره برای اجرای نقش بازگشت، دریافت که زندگی بازیکنان چقدر دگرگون شده است: "زندگی روزمره برای آنها کمی پیچیده شده بود، من خیلی خوشحالم که درگروه بازیگران اصلی نبودم، بازیگرانی که بار اصلی سریال بر دوش آنها بود". "ناگفته پیداست که برای کیت آرزوی بهبودی می‌کنم و اطمینان دارم که حالش خوب می‌شود و درمان‌هایی که نیاز دارد را دریافت خواهد کرد."

آخرین بخش‌های سریال، که بر مبنای داستان‌های ترانهٔ یخ و آتش اثر جرج آرآر مارتین ساخته شده است، نقد‌های گوناگونی دریافت کرده است و بیش از یک میلیون نفر تقاضای ساخت دوبارهٔ این قسمت را امضا کردند.

چندی پیش هم میسی ویلیامز ستارهٔ دیگر این سریال دربارهٔ زندگی کردن زیر نگاه مداوم مردم صحبت کرده بود و اینکه چقدر سخت است همیشه وانمود کنی که " همه‌چیز عالی است".

ایزاک همپستد رایت، که نقش برن استارک را بازی کرده است، به نیوزبیت گفت که از روز اول فیلمبرداری بازی‌ تاج‌و‌تخت آنها خوب می‌دانستند که این کار "بی‌امان" است.

ایزاک، از سن ۱۱ تا ۲۰ سالگی در این سریال بازی کرده است.

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین