کد خبر: ۵۹۳۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
پیروزی قاطع ایران در نخستین حضور «ویلموتس»

ایران ۵ - سوریه صفر/ خوش‌آمدگویی ملی‌پوشان به ویلموتس+عکس

تیم ملی فوتبال ایران در شبی که برای نخستین بار «مارک ویلموتس» را به عنوان سرمربی روی نیمکت هدایت خود داشت در دیدار تدارکاتی برابر سوریه به پیروزی قاطع پنج بر صفر دست یافت.
ایران ۵ - سوریه صفر/ خوش‌آمدگویی ملی‌پوشان به ویلموتس+عکس
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) در دیداری تدارکاتی و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سوریه رفت و ارائه نمایشی هجومی به پیروزی پنج بر صفر دست یافت تا شروع امیدوار کننده‌ای تحت هدایت سرمربی بلژیکی خود داشته باشد.

دیدار امشب با قضاوت «علیرضا فغانی» و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد. این نخستین حضور «مارک ویلموتس» بلژیکی روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود.

این دیدار در حالی آغاز شد که به نظر می‌رسد تیم ایران با تفکرات ویلموتس می‌خواهد فوتبال تهاجمی را در بازی‌های پیش روی در دستور کار داشته باشد.

تیم کشورمان می‌توانست در همان دقایق آغازین دروازه میهمان را باز کند که ضربه «کریم انصاری فرد» راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

سوریه نیز که در این دیدار، پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت چندان دست و پا بسته نبود و در ضد حملات خطرناک نشان می‌داد.

«ویلموتس» در جریان بازی نکات فنی را از طریق «وحید هاشمیان» دستیار خود به بازیکنان منتقل می‌کرد.

حملات ایران در دقیقه ۳۰ نتیجه داد و «علیرضا جهانبخش» با تیزهوشی موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۸ همکاری بازیکنان ایران سبب شد تا «مهدی طارمی» به راحتی زننده دومین گل تیم کشورمان لقب بگیرد.

در دقیقه ۵۳ «سیدمجید حسینی» به دلیل مصدومیت جای خود را به «محمدحسین کنعانی زادگان» داد.

در دقیقه ۵۵ «مهدی طارمی» که از آمادگی خوبی بهره می‌برد با ضربه‌ای آکروباتیک گل دوم خود و سوم ایران را درون دروازه میهمان جای داد.

در دقیقه ۶۴ تیم سوریه می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند که «علیرضا بیرانوند» با واکنش به موقع خود، دروازه تیم ایران را نجات داد.

در دقیقه ۷۵ «کریم انصاری فرد» می‌توانست گلزنی کند که دروازه بان سوریه با واکنشی مناسب اجازه نداد این مهم علمی شود.

در دقیقه ۸۹ «الهیار صیادمنش» ۱۸ ساله که تنها دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت، کرنر ارسالی را به گل پنجم تیم ایران تبدیل کرد.

لحظاتی پس از آن «مهدی طارمی» با ضربه سر، هت تریک کرد و گل چهارم تیم کشورمان را به ارمغان آورد تا ستاره این دیدار تدارکاتی شود.

«فرهاد مجیدی»، «خسرو حیدری»، «حمید استیلی» و «ابراهیم صادقی» از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

**ترکیب ایران:

علیرضابیرانوند، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدمجید حسینی (محمدحسین کنعانی زادگان)، میلاد محمدی، امید ابراهیمی (سعید عزت اللهی)، کریم انصاری فرد (الهیار صیادمنش)، علیرضا جهانبخش (مهدی ترابی)، وحید امیری (مسعود شجاعی)، رامین رضائیان (وریا غفوری) و مهدی طارمی

ترکیب سوریه:

احمد مدنیه، علاء الشبلی (عبدالمالک)، شعیب العلی (عمر دیب)، عمرو میدانی، موید العجان، محمود المواس، تامر حاج محمد، خالد البیض، محمد المرمور، محمد الواکد (فراس خطیب) و عمر السومه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
جل الخالق! اول گل پنجم زده شد، بعد گل چهارم@
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین