کد خبر: ۵۹۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

ویلموتس: گذشته بازیکنان دلیلی برای حضورشان در تیم ملی نیست

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، گفت: گذشته بازیکنان دلیلی برای حضور آنان در تیم ملی نیست و برایم سطح فنی و آمادگی نفرات اهمیت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

«مارک ویلموتس» پنجشنبه شب پس از برتری پنج صفر شاگردانش مقابل سوریه، اظهار داشت: مهم بود که در تمامی خطوط عملکرد خوبی داشته باشیم که این اتفاق رخ داد.

وی افزود: عملکرد تیم منسجم بود و در میانه میدان و خط حمله بسیار خوب بودیم. در دفاع نیز تلاش بازیکنان ایده آل بود، البته در برگشت‌ها توقعات برآورد نشد.

سرمربی تیم ایران تاکید کرد: «امید ابراهیمی» در میانه میدان به خوبی توپ را در اختیار سایر بازیکنان قرار می‌داد.

سرمربی سابق تیم‌های ملی بلژیک و ساعل عاج با قدردانی از تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند، گفت: از چند بازیکن پیشین تیم ملی که در ورزشگاه حاضر شدند نیز تشکر می‌کنم. این موضوعات موجب افزایش روحیه تیم و همبستگی می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از بازیکنان ما چند هفته‌ای بود که بازی نکرده بودند و با این حال تلاش زیادی از خود نشان دادند. به طور مثال «کریم انصاری فرد» با وجود اینکه موفق به گلزنی نشد، اما تلاش بسیار زیادی انجام داد.

وی افزود: سعی کردم با استفاده از تعویض‌ها به سایر نفرات بازی دهم. البته چند روز دیگر با کره جنوبی دیدار خواهیم کرد که مسافت طولانی موجب خستگی نفرات خواهد شد و به همین دلیل سعی کردیم تا آمادگی بدنی نفرات را حفظ کنیم.

سرمربی تیم ایران گفت: روش بازی تیم بستگی به توان نفرات دارد و باید آن را مدیریت کنیم. از هافبک‌ها خواستیم تا نفوذ کرده و به مهاجمان یاری برسانند و خوشبختانه در این امر و فاز تهاجمی موفق بودیم.

ویلموتس در خصوص اینکه گفته می‌شود با برخی بازیکنان برای خداحافظی از تیم ملی صحبت کرده است، پاسخ داد: به سطح بازیکنان برای دعوت شدن توجه می‌کنم و اینکه کسی قبلاً در تیم ملی بوده دلیلی برای حضور دوباره اش نخواهد بود. البته این را بدانیم که سن و سال معیار خوبی برای کنار گذاشتن بازیکنان نیست.

وی درباره برگزاری اردو در تیرماه، اظهار داشت: باید از تمام پتاسنیل‌ها استفاده کنم تا بهترین شناخت را داشته باشم و دوست دارم بازیکنان زیر ۲۳ سال را بررسی کنم. از مسئولان خواستم تا دیدارهای مختلفی داشته باشیم و برگزاری اردوی یکی از بهترین راه‌های شناخت تیم است، ضمن اینکه موافق امکانات لوکس برای اردوهای تیم ملی هستم.

تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) در دیداری تدارکاتی و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سوریه رفت و ارائه نمایشی هجومی به پیروزی پنج بر صفر رسید.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه هفته آینده در دومین دیدار تدارکاتی خود با هدایت «مارک ویلموتس» سرمربی بلژیکی به مصاف کره جنوبی، رقیب دیرینه خود می‌رود.

این دیدار در شهر سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین