کد خبر: ۵۹۳۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

ربیعی: متن استعفای وزیر آموزش و پرورش فردا منتشر می‌شود

سخنگوی دولت، گفت: روز سه‌شنبه بطحائی با دفتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور تماس گرفت و خواست که تا پیش از اتمام مدت زمان قانونی استعفای مقامات جهت کاندیداتوری در انتخابات اسفندماه مجلس،‌ با استعفای وی موافقت شود که رئیس‌جمهور نیز با این امر موافقت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی ربیعی در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه یک سیما، با اشاره به موضوع استعفای محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش و موافقت رئیس‌جمهور با این استعفا و گمانه‌زنی‌هایی که در این ارتباط مطرح می‌شود، گفت: آقای بطحایی فردی صادق و وارسته هستند و حتما هرآنچه که گفته‌اند، همانطور بوده که نوشته‌اند.

سخنگوی دولت بیان داشت: ابتدای هفته، بطحایی نامه استعفای خود را برای رئیس‌جمهور فرستاد و در آن قید کرد این استعفا به سبب کاندیداتوری در انتخابات مجلس است.

وی تصریح کرد: روز سه‌شنبه نیز بطحائی با دفتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور تماس گرفت و خواست که تا پیش از اتمام مدت زمان قانونی استعفای مقامات جهت کاندیداتوری در انتخابات اسفندماه مجلس،‌ با استعفای وی موافقت شود که رئیس‌جمهور نیز با این امر موافقت کرد.

ربیعی گفت: متن استعفای بطحائی از وزارت آموزش و پرورش، روز شنبه قابل انتشار خواهد بود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد:‌ با توجه به شخصیتی که آقای بطحایی از آن برخوردار است، قطعا همان چیزی که در نامه استعفایش قید کرده در ذهنش نیز بوده است. البته من نیز گمانه‌زنی‌های طیف‌های مختلف را در مورد این موضوع دیدم اما هرآنچه اتفاق افتاده همین است که من گفتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین