کد خبر: ۵۹۳۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

واگذاری رسمی باشگاه سپیدرود از سوی بیات + تصویر

کیومرث بیات با ارسال نامه‌هایی جداگانه به هیئت فوتبال گیلان و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، کناره‌گیری خود از مالکیت باشگاه سپیدرود رشت را رسماً اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت که پیشتر خبر از کناره‌گیری از مالکیت باشگاه سپیدرود رشت داده بود، با ارسال نامه‌هایی جداگانه به هیئت فوتبال گیلان و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشورمان، کناره‌گیری خود از مالکیت باشگاه سپیدرود رشت را رسماً اعلام کرد.

بیات مهم‌ترین دلیل کناره‌گیری خود از مالکیت باشگاه سپیدرود را ارج نهادن به خواسته هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت دانسته و خواستار حضور مالکی جدید با توانایی مالی برای حل مشکلات مالی سپیدرود رشت شد، وی در این نامه خواهان انتقال تیم فوتبال سپیدرود با حفظ حقوق محمدعلی کریمی، مالک سابق باشگاه سپیدرود رشت از سوی هیئت فوتبال گیلان شده است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس با کسب 20 امتیاز به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد، سقوط سپیدرود در حالی رقم خورده است که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با دو امتیاز اختلاف بیشتر نسبت به سپیدرود، جشن بقا گرفته و در لیگ برتر ماندگار شد.

کناره‌گیری کیومرث بیات از مالکیت باشگاه سپیدرود رشت در حالی رقم خورده است که هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت در کمپین‌هایی، خواستار تجمع در مقابل دفتر هیئت شطرنج استان گیلان (هیئت تحت ریاست کیومرث بیات) شده‌اند.

واگذاری رسمی باشگاه سپیدرود از سوی بیات + تصویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین