کد خبر: ۵۹۳۷۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

انتشار حقایق تکان‌دهنده درباره مدیران هلدینگ بازنشستگی+جدول

در صفحه معرفی اعضای هیئت‌مدیره هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری در سایت رسمی این هلدینگ نیز در مقابل نام مولایی عنوان تحصیلی دکترای مدیریت کسب‌وکار با گرایش مدیریت استراتژیک ذکر شده است. بااین‌حال در کمال شگفتی مدرک تحصیلی مولایی که سابقه معاونت وزارت صمت و عضویت در شورای‌عالی معماری و شهرسازی کشور را نیز در کارنامه دارد، کارشناس دبیری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه پیام نور قزوین است.
انتشار حقایق تکان‌دهنده درباره مدیران هلدینگ بازنشستگی+جدول
آفتاب‌‌نیوز :

از کارشناس ادبیات فارسی در رأس هلدینگ غذایی و کشاورزی و کارشناس امور دفاعی در رأس هلدینگ انرژی تا دکتری که در حقیقت کارشناس است، این یافته‌هایی ابتدایی از فهرست منتشرشده مدارک تحصیلی مدیران هلدینگ‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است که روز عید فطر توسط این صندوق منتشر شد.

فهرستی که فقط محدود به مدیران هلدینگ‌های این صندوق است و به نظر می‌رسد در صورت انتشار مدارک تحصیلی مدیران شرکت‌های زیرمجموعه این صندوق نیز حقایق جالب دیگری عیان شود.

مدارک بی‌ربط

صندوق بازنشستگی کشور، هم‌زمان با عید فطر، فهرست مدیران این صندوق و هلدینگ‌های زیرمجموعه آن را به‌همراه مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل این مدیران منتشر کرد.

سیدمیعاد صالحی، مدیرعامل جوان صندوق بازنشستگی کشوری، هم‌زمان با انتشار این فهرست در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «هم‌زمان با عید فطر سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی راه‌اندازی شد. گام اول: انتشار مدارک تحصیلی مدیران عامل و هیئت‌مدیره صندوق و هلدینگ‌ها. کیفیت و ارتباط برخی از مدارک تحصیلی تعجب‌آورند! کارشناسی ادبیات، فلسفه، حقوق قضائی و...»

صالحی همچنین به مخالفت‌های جدی منتقدان در زمان انتصاب خود اشاره کرد و نوشت: «طبیعی است برخی دکترای مکانیک شریف را با این مجموعه بی‌ربط بدانند!».

به این ترتیب به نظر می‌رسد صالحی با انتشار این فهرست یک جدال پنهان برای حفظ یا حذف مدیران صندوق زیرمجموعه خود را به عرصه عمومی کشانده و قصد دارد با حساس‌کردن افکار عمومی نسبت به وضعیت صندوق تحت مدیریت خود، از فشار‌هایی که به او برای حفظ این مدیران وارد می‌شود، بکاهد. اقدامی که می‌تواند مانند شمشیری دولبه عمل کند و در نهایت یا او را به مدیری معزول یا مستعفی تبدیل کند یا صندلی‌های هیئت‌مدیره شرکت‌های زیرمجموعه این صندوق را مطابق میلش آرایش دهد. این نکته را نیز نباید از یاد برد که فهرست اعلامی صندوق بازنشستگی کشوری فقط محدود به مدیران هلدینگ‌های این صندوق است و هنوز اسامی و مدارک تحصیلی مدیران ده‌ها شرکت زیرمجموعه این هلدینگ‌ها منتشر نشده است.

‌دکترای عجیب

یکی از جالب‌ترین مدارک تحصیلی در فهرست منتشرشده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری متعلق به فخراله مولایی است که درحال‌حاضر مدیرعاملی هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی این صندوق بازنشستگی را بر عهده دارد.

مولایی که نایب‌رئیس هیئت‌مدیره این هلدینگ نیز معرفی می‌شود، در موارد متعدد در سایت‌های زیرمجموعه این هلدینگ با عنوان «دکتر فخراله مولایی» معرفی شده و حتی در پیام تسلیتی که به مناسبت درگذشت مرحوم سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی، منتشر کرده، از عنوان دکتر استفاده شده است.

در صفحه معرفی اعضای هیئت‌مدیره هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری در سایت رسمی این هلدینگ نیز در مقابل نام مولایی عنوان تحصیلی دکترای مدیریت کسب‌وکار با گرایش مدیریت استراتژیک ذکر شده است.

بااین‌حال در کمال شگفتی مدرک تحصیلی مولایی که سابقه معاونت وزارت صمت و عضویت در شورای‌عالی معماری و شهرسازی کشور را نیز در کارنامه دارد، کارشناس دبیری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه پیام نور قزوین است.

اطلاعاتی تکان‌دهنده که با توجه به توییت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حاصل اشتباه فنی یا سوءتفاهم نیست و می‌تواند پرسش‌های بسیاری را درباره این موضوع به وجود بیاورد. حال این سؤال مطرح است که آیا مسئولان نظارتی و قضائی کشور این موضوع را به‌عنوان نمونه‌ای از جعل عنوان تحصیلی دنبال خواهند کرد یا خیر؟

انتشار حقایق تکان‌دهنده درباره مدیران هلدینگ بازنشستگی

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
3
خیر بعنوان جعل دنبال نخواهد شد چون دنبال کنندگان هم مدارکشان جعلی میباشد......
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
2
انتشار این لیست خوب است اما مهمتر از ان رسیدگی به عملکرد این اقایان است.بررسی وضعیت عملکردی هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق نشان خواهد داد که چه بلایی بر سر شرکتها امده است و چطور این افراد با نفوذ! کلاههای پر پشمی بر خود و اعوان و انصارشان بافته اند
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
2
مشکل هلدینگ ها نیست از آقای مدیر عامل سوال بفرماید بر چه اساسی با کانون بازنشستگان صندوق که غیر قانونی است و هیئت مدیره آن 20سال است انتخابات انجام نداده و مادام‌العمر بر این مسند نشسته قرارداد میلیاردی منعقد تاحقوق دوستان از این طریق پرداخت شود و دیوان محاسبات را دور بزنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین