کد خبر: ۵۹۳۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

دستگیری سارق ۲۰ میلیاردی در شمال تهران

سارقی که از خانه‌ای ۲۰ میلیارد تومان طلاجات، ارز، وجه نقد و... به سرقت برده بود دستگیر شد.
دستگیری سارق ۲۰ میلیاردی در شمال تهران
آفتاب‌‌نیوز :

اوایل اردیبهشت ماه سال جاری طی تماس فردی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که منزلش واقع در زعفرانیه توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته است، بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و پرونده با موضوع سرقت منزل تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۲۲ دربند به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی به کارآگاهان ادعا کرد که ساعت 12 به اتفاق خانواده جهت خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت در ساعات پایانی شب متوجه شکستگی پنجره بالکن مشرف به خیابان شده است. وی پس از ورود به منزل نیز متوجه شده که سارق یا سارقین اموالی از جمله طلاجات، جواهرات گران قیمت، وجه نقد، ارز و ساعت مچی در مجموع به ارزش تقریبی بیست میلیارد تومان را به سرقت برده‌اند.

بنابراین کارآگاهان با توجه به اظهارت مالباخته بلافاصله به محل سرقت رفته و با انجام تحقیقات اولیه و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته مربوط به محل سرقت و ساختمان های همجوار سه سارق را شناسایی کردند و با توجه به شیوه شگرد سارقان طی اقدامات پیچیده پلیسی و با بهره گیری از سوابق مجرمان سابقه‌دار یکی از سارقان به نام فرشاد که جوانی 25ساله است و سوابق کیفری متعددی دارد را شناسایی کردند.

پس از ارجاع نتیجه تحقیقات به مقام قضایی بازداشت متهم در دستور کار قرار گرفت که اوایل خرداد ماه سال جاری با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در یکی از محلات جنوب شهر تهران شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به پایگاه پلیس منتقل شد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در تحقیقات مقدماتی از متهم وی هرگونه انجام سرقت را انکار کرد اما زمانی که با دلایل پلیس مواجه شد به ناچار به انجام سرقت اعتراف کرد و گفت که این سرقت را به همراه دو تن از همدستانش در محدوده شمال تهران انجام داده است و در ادامه اموال را به مالخر فروخته است.

با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت، وی با صدرو قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی و دستگیری همدستان و خریداران اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
آیا میدانید در مقابل سارقینی که دستگیر میشوند و دستگیری آنها رسانه ای میشود چند ... سارق دستگیر نمیشوند؟؟؟!!!

آیا میدانید اگر گزارش تمام سرقتهایی که سارقین از درب آپارتمان وارد شده اند را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که فلزی یا چوبی بودن درب و یا حتی چندین زبان بودن قفل برای سارقین فرقی نمیکرده و سارقین فقط قفل دربها را باز، هک یا تخریب کرده اند؟؟؟؟!!!

آیا میدانید چیزی به عنوان درب ضد سرقت وجود خارجی ندارد وقتی سارقین میتوانند به سادگی قفلهای روی آن را باز، هک یا تخریب کنند

آیا میداننید بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو دیگر معابر مورد استفاده سارقین جهت ورود به منازل هستند؟

آیا میدانید اگر بتوانید ورود سارقین از طریق تخریب قفل دربهای ورودی و همچنین ورود سارقین از طریق تخریب حفاظهای بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو را غیر ممکن کنید، حتی اگر سارقین تا پشت درب، بالکن و پنجره های منزل شما نیز برسند، باز هرگز امکان ورود به منزل را نخواهند داشت؟

پس اگر میخواهید از شر سارقین در امان بمانید و هیچ سارقی به هیچ روشی نتواند از درب منزل یا محل کار شما وارد شود، باید قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب کنید که هیچ سارقی به هیچ روشی امکان باز، هک یا تخریب کردن آن را ندارد و دربی که قفل ضد دیلم گاردمن روی آن نصب شده باشد برای سارقین همیشه بسته خواهد ماند و همچنین اگر میخواهید سارقین هرگز نتوانند از بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو نیز وارد شوند، باید حفاظ ضد دیلم نصب کنید که سارقین غیر از برش، راهی برای نفوذ از طریق آن نداشته باشند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین