کد خبر: ۵۹۴۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر یوسف نژاد در جلسه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حسن‌پور به وزیر راه: اعزام فوری هیاتی برای تعیین تکلیف مسکن شهری و روستایی شهرستان سیرجان

سالک به رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ: در رابطه با بنده ب ماده ۹۲ از بخش ۱۷ برنامه ششم توسعه کدام اقدامات را انجام داده‌اید، توضیح دهید.

پژمانفر به وزیر ارتباطات: عدم رعایت تکالیف قانونی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه ثبت اطلاعات تعیین شده در قانون برگزاری مناقصات و قانون ارتقای سلامت نظام اداری کشور و سامانه اطلاع رسانی مناقصات و سامانه قراردادهای کشور که علاوه بر کاهش شفافیت موجب ایجاد ابهاماتی در انجام پروژه ها و میزان پایبندی پیمانکاران طرف قرارداد در پروژه آلکاتل شده است، به وزیر صنعت: چرا در فرایند ثبت سفارش فرقی بین شرکت‌هایی که از اتحادیه اصناف پروانه تولید گرفته‌اند و شرکت‌هایی که از سازمان ثبت پروانه تولید گرفته‌اند وجود ندارد و هر دو، مجوز واردات دریافت می‌کنند؟

بدری به رئیس جمهور: اقدام سریع برای استخدام معلمان حق التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی مصوب سال ۹۵
خجسته به وزیر تعاون: توجه به دستور مقام معظم رهبری در حوزه های اقتصادی و ساماندهی شرکت‌های وابسته به آن وزارت در خصوص صندوق بازنشستگی کشوری

تاج الدین به رئیس جمهور و وزیر تعاون: عدم مدیریت بودجه صندوق بازنشستگی با توجه به سونامی بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش

شریعت‌نژاد به وزیر راه: چرا با وجود وعده ها مشکل فرودگاه رامسر همچنان لاینحل مانده است. به وزیر کشور: آیا تاکنون اقدامی برای رفع مشکل ترافیک مردم غرب مازندران به ویژه در ایام تعطیلات انجام داده‌اید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین