کد خبر: ۵۹۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

استراماچونی فردا به استقلال پاسخ می‌دهد

در حالی که به نظر می رسید پرونده حضور «آندره آ استراماچونی» در استقلال امروز بسته شود اما این مربی ایتالیایی پاسخ نهایی اش را فردا به مسئولان این تیم خواهد داد.
استراماچونی فردا به استقلال پاسخ می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

در گفتگویی که مدیران استقلال با «آندره آ استراماچونی» داشتند، او اعلام کرد پاسخ نهایی اش را برای هدایت استقلال فردا به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

امروز اخباری مختلفی منتشر شد که «آندره آ استراماچونی» از حضور در استقلال پشیمان شده است.

در این خبرها از قول یکی از اعضای هیات مدیره استقلال ادعا شده بود که حضور آندره آ استراماچونی برای حضور در ایران و سرمربیگری آبی‌پوشان منتفی شده است.

بر اساس این ادعا، سرمربی ایتالیایی سابق اینتر برای حضور در ایران تردید داشت و پس از حضور دستیارانش در ایران و بازدید از امکانات قید حضور در استقلال را زده است. گفته می‌شود دستیاران استراماچونی پس از بازدید از زمین تمرین و دیگر امکانات، رضایت کافی نداشته و این موضوع را به استراماچونی ۴۳ ساله منتقل کردند.

اسماعیل خلیل زاده نایب‌رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اما در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایرنا تصریح کرد: خبر منتفی شدن حضور «آندره آ استراماچونی» در استقلال از طرف هیچیک از اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه استقلال اعلام نشده و نمی دانم چه افرادی و با چه اهدافی این خبر کذب را به راه انداختند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، «آندره آ استراماچونی» سرمربی استقلال در لیگ نوزدهم خواهد بود و به زودی برای عقد قرارداد رسمی به ایران سفر می کند.

۲ دستیار استراماچونی که چند روز پیش به تهران سفر و از امکانات این تیم دیدن کردند، البته به ورزشگاه آزادی هم سر زده و از محل بازی‌های تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر بازدید کردند.

«سباستین ادورادو لتو» بازیکن سابق لیورپول به عنوان مربی و «مارکو کیسر» به عنوان مربی بدنساز از محل تمرین و بازی های این تیم دیدن کردند.

این ۲ نفر امروز ایران را ترک کرده تا گزارشی از سفر به ایران به استراماچونی دهند.

«آندره آ استراماچونی» به همراه خود ۲ دستیار و یک مربی بدنساز به ایران خواهد آورد تا در جمع کادر فنی اش حضور داشته باشند.

مسئولان استقلال می گویند اگر اتقاق خاصی رخ ندهد استراماچونی اوایل هفته آینده به ایران خواهد آمد، تا قرارداد ۲ ساله‌ای را البته با بندهایی که برای فسخ قرارداد میان طرفین در نظر گرفته شده است، به امضا برساند.

اسماعیل خلیل زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: در صحبتی که با امیر حسین فتحی داشتم «آندره آ استراماچونی» فردا به استقلال جواب نهایی اش را خواهد داد و به احتمال فراوان پاسخ او مثبت است تا سرمربی استقلال در لیگ آینده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین