کد خبر: ۵۹۴۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

بیانیه مشترک آلمان و امارات درباره ایران

آلمان و امارات متحده عربی در بیانیه ای، از ایران خواستند ضمن ایفای نقشی سازنده، از هر گونه اقدامی که به افزایش تنش ها منجر می شود، اجتناب کند!
آفتاب‌‌نیوز :

محمد بن زاید ال نهیان ولیعهد امارات و معاون فرمانده نیروهای مسلح این کشور در سفر به برلین با صدراعظم آلمان و رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در نشست خبری گفت: ما بر سر مبارزه با تروریسم وحدت نظر داشتیم. آستانه تحمل امارات قابل تحسین است!

بیانیه مشترک آلمان و امارات درباره ایران

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد آلمان و امارات متحده عربی در بیانیه مشترک نگرانی خود را در خصوص افزایش تنش ها در منطقه ابراز کردند و از ایران خواستند ضمن ایفای نقشی سازنده، از هر گونه اقدامی که به افزایش تنش ها منجر می شود، اجتناب کند!

امارات در حالی شعار همزیستی مسالمت آمیز و تنش زدایی از منطقه سر می دهد که به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، آمریکا را تشویق به مخاصمه در منطقه می کند و این کشور چهارمین سالی است که همراه با عربستان سعودی در حال تهاجم به مردم مظلوم یمن است. محمد بن زاید حجم مبادلات تجاری برلین - ابوظبی را ۱۴ میلیارد دلار اعلام کرد. آلمان سال گذشته ۴۵ میلیون یورو سلاح به امارات را صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین