کد خبر: ۵۹۴۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

سخنگوی کاخ سفید هم رفتنی شد

‌ترامپ با پایان یافتن دومین سال حضور دومین سخنگوی کاخ سفید، طبق معمول تنها با انتشار یک پیام توئیتری خبر داد که او هم رفتنی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهوری آمریکا بعدازظهر پنج شنبه در یادداشت توئیتری خود نوشت از آخر این ماه، سارا هاکابی سندرز، کاخ سفید را ترک می‌کند و به خانه خود در آرکانزاس بازمی گردد.

‌ترامپ با پایان یافتن دومین سال حضور دومین سخنگوی کاخ سفید، طبق معمول تنها با انتشار یک پیام توئیتری خبر داد که او هم رفتنی شده است.

چندین ماه است که سارا سندرز نشست خبری خود را متوقف کرده و تنها در گفت: وگو‌های کوتاه و موردی به خبرنگاران پاسخ داده است.

ترامپ درباره او نوشت: او یک شخصیت بسیار خاص با استعداد خارق العاده بود. او کار خود را فوق العاده انجام داده است. امیدوارم او برای شرکت در رقابت‌های انتخابات فرمانداری آرکانزاس تصمیم بگیرد.

سارا هاکابی سندرز در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۷ توسط دونالد ترامپ به عنوان معاون سخنگوی کاخ سفید منصوب شد.

آنتونی اسکاراموچی مدیر وقت ارتباطات کاخ سفید در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۷ اعلام کرد که سارا هاکابی سندرز به عنوان سخنگوی جدید کاخ سفید جایگزین "شأن اسپایسر" شده‌است.

از آن به بعد، سارا سندرز همواره کوشید تا در مقابل موج اتهاماتی که علیه ترامپ مطرح می‌شود به خصوص درباره تبانی انتخاباتی با روسیه و همچنین مفاسد اقتصادی و اخلاقی ترامپ، ایستادگی کند.

وی همیشه حملات شدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و از سیاست‌های ترامپ علیه مردم ایران دفاع می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین