کد خبر: ۵۹۴۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

چرا برخی از بازنشستگان، همچنان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هستند؟

‌یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از بکارگیری بازنشستگان در برخی از پست‌های مدیریت شهری، گفت: قرار شد که بازنشستگان در هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت‌ها بکارگیری نشوند و باید به این موضوع توجه شود.
چرا برخی از بازنشستگان، همچنان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هستند؟
آفتاب‌‌نیوز :

عباسعلی جوادی امروز (یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: شهردار اصفهان قول دادند که بازنشستگان را در هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت‌ها به کار نگیرند، اما ظاهراً شهرداری نمی‌خواهد این مهم را جدی بگیرد.

وی افزود: شهرداران مناطق به طرح‌ها و لوایح شورا اعتنایی ندارند و کمتر توجه می‌کنند، مردم در خصوص اجبار به همیاری یا توافق اعتراض دارند و متأسفانه شهرداران با این موضوع بر مردم فشار می‌آورند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مگر قرار نبود اولین کار اعضای شورا باشد، چرا باید کمیسیون تلفیق با حضور چهار یا پنج عضو تشکیل شود، اگر واقعاً کارهای دیگری چون شورا واجب تر است بهتر است استعفا دهیم. ما نماینده مردم هستیم نمی‌شود کار دیگری را در اولویت بگذاریم.

طراحی پروژه بدون پیوند ترافیکی برای شهر هزینه‌زا است

همچنین در این جلسه شیرین طغیانی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی چه در مقیاس شهری و چه در مقیاس عمرانی بدون در نظر گرفتن مباحث و پیوست‌های ترافیکی تبعاتی دارد که سالیان دراز شهر را درگیر می‌کند.

وی افزود: تبعات ترافیکی برخی طرح‌ها سال‌ها برای شهر هزینه تراشی می‌کند. برخی از پروژه‌های ترافیکی شهری مثل پیاده راه کردن و شبیه به آن گاهی نه تنها موجب ارتقا شهری نمی‌شود شاید خودش نیز گره شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مسئولیت این موضوع متوجه معاونت حمل و نقل و ترافیک است که باید گزارشی در این خصوص به شورای شهر ارائه دهد و این کار بسیار ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین