کد خبر: ۵۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان و کشف حدود 10 کیلوگرم "هرویین و شیشه" خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عبدالرضا آقاخانی عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر پی بردند یک نفر از اراذل و اوباش حرفه ای استان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر "هرویین و شیشه" فعالیت دارد.

وی افزود: تمرکز ماموران بر روی متهم موردنظر ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی قصد دارد مقادیری قابل توجهی مواد مخدر هرویین و شیشه را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری "پراید" در پوشش خانواده و به همراه یکی از همدستانش از پایتخت به قم منتقل و بین مشتریان خود توزیع کند.

آقاخانی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی خودروی مذکور را در اتوبان " قم – تهران " شناسایی و قصد متوقف کردن آن را داشته اما متهم به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد .

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: متهم طی مسافتی همدست خود را به همراه مواد مخدر داخل خودرو در کیلومتر" 2 عوارضی قم -تهران "پیاده و سپس به مسیر خود ادامه داده و ماموران به تعقیب و گریز متهم پرداختند تا اینکه موفق شدند وی را به همراه خانواده اش دستگیر و مقدار 9 کیلو و 950 گرم مواد مخدر هرویین را کشف کنند.

سردار آقاخانی بیان کرد: در ادامه ماموران محل هایی که متهم اقدام به توزیع مواد مخدر داشته شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه 2 نفر دیگر از همدستان وی دستگیر و 2 دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت نیز از آنها توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین