کد خبر: ۵۹۵۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

ترامپ: نیویورک‌تایمز دروغگوتر است یا واشنگتن پست؟!

دونالد ترامپ در اظهاراتی بار دیگر بزرگترین روزنامه‌های آمریکایی را مورد حمله لفظی قرار داد و گفت: باید یک نظرسنجی برگزار شود که نشان دهد که بین روزنامه نیویورک تایمز و واشنگتن پست کدام یک دروغگوتر و فریبکارتر است!
ترامپ: نیویورک‌تایمز دروغگوتر است یا واشنگتن پست؟!
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر اعلام کرد: با برگزاری یک نظرسنجی باید نشان داده شود که میان روزنامه نیویورک تایمز و روزنامه واشنگتن پست کدام یک دروغگوترین و فریبکارترین است. هر دوی این روزنامه‌ها برای کشور ما رسوایی بوده و آنها دشمن مردم هستند اما من نمی‌توانم تشخیص دهم که کدام یک بدترین است!

به گزارش پایگاه خبری هیل، ترامپ در پیام دیگری اضافه کرد: خبر خوب این است که در پایان شش سال و پس از اینکه آمریکا بار دیگر با عظمت شده است، من کاخ سفید زیبا را ترک می‌کنم. (آیا شما فکر می‌کنید مردم از من درخواست می‌کنند که بیشتر بمانم؟ و بگویند آمریکا را با عظمت نگه دارید.) هر دوی این روزنامه‌های وحشتناک به سرعت از دور خارج می‌شوند و برای همیشه از میان می‌روند.

ترامپ بارها از مطبوعات به عنوان دشمن مردم و رسانه جعلی یاد کرده است.

همچنین ترامپ از رسانه‌ها به خاطر انتشار گزارش‌هایی درباره نظرسنجی‌ها در مورد انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انتقاد شدیدی کرد.

وی این نظرسنجی‌ها را جعلی نامید. بر اساس این نظرسنجی‌ها جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا در انتخابات 2020 می‌تواند ترامپ را پشت سر بگذارند.

ترامپ در توییتی نوشت: رسانه‌های جعلی هرگز دروغگوتر از امروز نبوده‌اند. خدا رو شکر. ما می‌توانیم با آنها در شبکه‌های اجتماعی مبارزه کنیم. آنها به نظرسنجی‌های جعلی استناد می‌کنند. گاهی به نظر سنجی‌های اغارق آمیز اشاره می‌کنند. (نظرسنجی‌هایی که در آن، درباره اعداد اغراق شده است.)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین