کد خبر: ۵۹۵۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

قاتل 64 ساله فراری دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان از دستگیری قاتل ۶۴ ساله فراری در مخفیگاهش خبر داد.
قاتل 64 ساله فراری دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین بشری در تشریح این خبر بیان کرد: شامگاه شنبه گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در محله حصار شهر همدان به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ داده شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام گزارش و حضور مأموران در صحنه قتل، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت اما قاتل پس از انجام قتل متواری شده بود.

بشری با اشاره به اینکه قاتل ۶۴ ساله با مقتول رابطه دوستانه‌ای داشته است، خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات توسط پلیس مشخص شد که قاتل با مقتول ۳۵ ساله رابطه دوستانه‌ای داشته است که با ایجاد اختلاف بین آن دو پس از مدت ها در یکی از محله های حصار با یکدیگر درگیر شده و قاتل با ضربات چاقو دوست خود را به قتل می‌رساند.

وی اضافه کرد: ضربات متعدد چاقو موجب پارگی شش و همچنین آسیب به قلب مقتول شده که پس از انتقال وی به بیمارستان متأسفانه جان خود را به علت شدت جراحات از دست داده بود.

بشری با اشاره به اینکه پس از ۴ ساعت تلاش بی وقفه عوامل پلیس انتظامی قاتل دستگیر شد، مطرح کرد: با توجه به پیگیری پرونده این قتل در کلانتری مریانج و همچنین تلاش بی وقفه پلیس، قاتل پس از ۴ ساعت شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان در پایان یادآور شد: قاتل پس از دستگیری و انجام بازجویی انگیزه خود را اختلاف با مقتول اعلام کرد و سرانجام وی برای اعمال مجازات به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین