کد خبر: ۵۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

واکنش مجدد محسن هاشمی به زیست شبانه: مردم شب‌ها بیدار باشند، ربطی به ما ندارد!

رئیس شورای شهر بار دیگر به ماجرای زیست شبانه واکنش نشان داد. اوقبلا هم گفته بود علاقه‌ای به زیست شبانه ندارد و می‌خواهد شبها را استراحت کند.
واکنش مجدد محسن هاشمی به زیست شبانه: مردم شب‌ها بیدار باشند، ربطی به ما ندارد!
آفتاب‌‌نیوز :

طرح زیست شبانه در تهران، باز هم با واکنش رئیس شورای شهر مواجه شد. محسن هاشمی پیش از این گفته بود قصد دارد شبها را بخوابد و علاقه ای به زیست شبانه ندارد، ولی همین سخنان باعث شده بود برخی از رسانه ها به محسن هاشمی انتقاد کنند که موضوعات طرح شده در شورای شهر را چندان جدی نمی گیرد.

او امروز هم به خبرنگاران درباره زیست شبانه و سخنان قبلی اش توضیح داد و گفت: درباره زیست شبانه اجازه بدهید دیگر چیزی نگویم. اگر شما خواستید زیست شبانه بروید نباید از من اجازه بگیرید.

خبرنگاری از او پرسید: برخی نمایندگان مجلس هم واکنش نشان داده اند و گفته اند قرار نیست هر کاری که غربی ها می کنند ما هم انجام دهیم. زیست شبانه کار غربی است و مردم را از عبادت باز می دارد؟ محسن هاشمی در پاسخ گفت: مردم هر کار دلشان بخواهد می خواهند بکنند، می توانند تمام شب بیدار باشند و این ربطی به ما ندارد. من هم که گفتم می خواهم بخوابم نمی گویم مردم نخوابند، آنها هر کار دلشان می خواهند بکنند. نکته ای که من مطرح کردم گفتم زیست شبانه باید خانوادگی انجام شود. بعضی از مردم خانواده ندارند، خب می توانند تنهایی انجام بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین