کد خبر: ۵۹۵۵۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته "تصور نمی‌کنم ترامپ بخواهد به جنگ با ایران برود"

پلوسی: آمریکا علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارد| وقتی از برجام خارج شدیم اعتبار خود را از دست دادیم

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز پنجشنبه گفت که کشورش علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارد.رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ما وقتی که از توافق هسته‌ای با ایران خارج شدیم اعتبار خود را از دست دادیم.
پلوسی: آمریکا علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارد| وقتی از برجام خارج شدیم اعتبار خود را از دست دادیم
آفتاب‌‌نیوز :

 «نانسی پلوسی» رییس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن اذعان به اشتباه واشنگتن در خروج از برجام گفت که ایالات متحده خواهان جنگ با ایران نیست.

به گزارش شبکه سی. بی. اس، پلوسی اظهار داشت: ما در دفاع از منافع خود باید قوی و راهبردی عمل کنیم. تصور نمی‌کنم رییس جمهوری بخواهد به جنگ با ایران برود. در این کشور (آمریکا) هیچ علاقه‌ای برای جنگ وجود ندارد.

رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ما وقتی که از توافق هسته‌ای با ایران خارج شدیم اعتبار خود را از دست دادیم.

پلوسی: آمریکا علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارد

پلوسی اعلام کرد رهبران ارشد کنگره امروز (پنجشنبه) گزارشی توجیهی درباره تحولات مربوط به ایران دریافت خواهند کرد.

اظهارات رییس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ساقط شدن یک پهپاد متجاوز این کشور مطرح شد.

در نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه ۳۰ خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی «ام کیو ۴- سی تریتون» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند یکپارچه هوایی ایران قرار گرفت و سرنگون شد.

سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در این مورد تاکید کرد که مرزها خط قرمز ما است و هر دشمنی به آن تعرض کند نابود خواهد شد.

آمریکایی‌ها ابتدا مواضع و اظهارات متناقضی درباره پهپاد متجاوز خود داشتند اما سرانجام ساعتی قبل فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، رسماً سرنگونی پهپاد خود را تأیید کرد.

پهپاد ام کیو ۴- سی تریتون یا گلوبال هاوک یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسی جهان محسوب می‌شود که بر اساس اطلاعات به دست آمده بیش از ۲۰۰ میلیون دلار میلیون دلار قیمت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین