کد خبر: ۵۹۵۶۵۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

دیدار بشار اسد با فرستاده روسیه به دمشق

رئیس جمهوری سوریه با هیئتی از روسیه دیدار کرد و آخرین تحولات وضعیت سوریه و همکاری مشترک دو کشور و در رأس آنها مبارزه با تروریسم را با آنها مورد بحث و بررسی قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با الکساندر لاورنتیو، نماینده روسیه در سوریه و سرگئی ورشینین، معاون وزیر خارجه این کشور و هیئت همراه آنها، آخرین تحولات وضعیت سوریه و همکاری مشترک دمشق و مسکو در ارتباط با این تحولات و در رأس آنها مبارزه با تروریسم را مورد بررسی قرار داد.

دو طرف در این دیدار به بررسی تلاش‌های مسکو و دمشق برای احیای روند سیاسی در موازات با ادامه مبارزه با تروریسم پرداختند و لاورنتیو بر حمایت کشورش از تلاش‌های سوریه جهت برقراری مجدد امنیت و ثبات در سراسر این کشور تاکید کرد.

اسد و لاورنتیو توافق کردند که با وجود فشارهای روز افزون از سوی برخی کشورهای غربی بر دو کشور با هدف ناکام گذاشتن تلاش‌های آنها و ادامه جنگ، به تلاش‌های خود ادامه دهند.

همچنین نماینده روسیه در سوریه، اسد را در جریان مذاکرات اخیرش با مسئولان عراقی و لبنانی قرار داد و گفت، بیروت و بغداد موضع ثابتی در خصوص نابودی تروریسم و بازگشت زندگی طبیعی به سوریه دارند و این مساله را در راستای منافع نه فقط سوریه بلکه همه کشورهای منطقه می‌دانند.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین