کد خبر: ۵۹۶۰۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

ادعای تازه یک نماینده مجلس علیه وزارت نفت: دستگیری اعضای باند نفوذی و ارتباط یک زن با ۱۶ نفر از پرسنل وزرات نفت

نماینده شاهین‌شهر در مجلس، گفت: اخیرا نهادهای امنیتی باند نفوذی در وزارت نفت را دستگیر کردند که در راس آن خانمی با ایجاد ارتباط با 16 نفر از مقامات ارشد این وزارتخانه توانسته بود در جهت تکمیل پازل دشمن ضرباتی را به کشور وارد کند.
آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، مدعی شد: اخیرا نهادهای امنیتی یک باند نفوذی را دستگیر کردند که با نفوذ در میان تعدادی از مدیران وزارت نفت در جهت تکمیل پازل دشمن اقدام می‌کردند.

وی افزود: در راس این باند خانمی قرار داشت که با نفوذ بین 16 نفر از پرسنل مهم و تاثیرگذار وزارت نفت نفوذ کرده بود و توانسته بود تصمیمات مهمی را در وزارت نفت مسکوت بگذارد و ضربه کاری را در این جنگ اقتصادی به کشور وارد کند.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: این خانم همانطور که گفته شد با 16 نفر از مقامات تاثیرگذار وزارت نفت ارتباط داشته است که این مقامات با همراهی این خانم تصمیمات غلطی را در جهت خواسته‌های دشمن و برعلیه منافع ملی کشور اتخاذ می‌کردند.

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: با توجه به اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و با توجه به اینکه متاسفانه اقتصاد ما متکی به نفت است وزارت نفت به پاشنه آشیل ما تبدیل شده و آمریکا سعی می‌کند تا با نفوذ و ایجاد اخلال در عملکرد این وزارتخانه ضرباتی را به کشور ما وارد کند.

حاجی دلیگانی در پایان از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور برای برخورد با باند مذکور قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
ای بابا چرا گیر میدین فساد در ادارات که کاسه کوزه اش سر زنان کارمند و ارباب رجوع شکست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
لطفا به آقای روحانی بگویید سریعا دستور بررسی بدهد اگر نماینده دروغ به این بزرگی گفته پیگیری کند نظام بدترین برخورد ممکن را با او بکند و اگر خبر راست باشد روحانی زنگنه را بلافاصله برکنار نکند
سرداري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
بايد مشخص شود ...به عنوان ذيحساب در وزارت نفت چه ميكند و چرا بعد از 40 سال بازنشست نميشود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین